You are viewing a single comment's thread from:

RE: iShook İçeriklerin Özgürce Üretilebileceği Ve Prangalarından Kurtulabileceği Bir Platform

in #ishook6 years ago

Hazır bir uygulaması olması ve sizin de bahsettiğiniz Gardners ile ortaklığı bulunması projenin iyi yerlere geleceğinin sinyallerini veriyor. Uygulamasını indirmiştim ve çok beğendim tasarımını. Türkçe kaynak arıyordum proje ile ilgili , çok detaylı bir şekilde açıklamışsınız. Teşekkürler emekleriniz için.

Sort:  

Sağolun. #iShook projesinin en sağlam dayanaklarından biride Gardners gibi büyük bir kitap dağıtımcısıyla anlaşmış olmaları ve web alanındaki kanallarının bulunması. Ben bu tarz kaliteli içeriği teşvik eden projeşeri özellikle takip etmeye çalışıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58999.04
ETH 2518.40
USDT 1.00
SBD 2.46