Czas się przedstawić, Witam społeczność Steemit !

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Witam serdecznie społeczność Steemit

Dlaczego przedstawiam się dopiero teraz.

Kiedy trzy tygodnie temu zaczynałem przygodę ze Steemit, podszedłem do tematu bardzo sceptycznie. Zawsze obawiałem się że pisząc bloga będzie masa hejtu i bezpodstawnej krytyki. Takie myślenie od lat nie pozwalało mi zacząć pisania choć pomysłów miałem wiele. Jednak po zalogowaniu się na Steemit i wysmarowaniu kilku postów okazało się że społeczność tu jest na poziomie i zrozumiałem że właśnie tu mogę spróbować swoich sił w pisaniu bloga i za to dziękuje.

Kim jestem? I o czym będę pisał?

1175247_492813260814973_1234372500_n.jpg

Nazywam się Sebastian Jeziorski i od urodzenia mieszkam na Śląsku, a dokładnie w Rudzie Śląskiej. Tutaj też założyłem rodzinę, mam wspaniałą żonę Monikę i ukochanego syna Filipa. I to oni są dla mnie najważniejsi w życiu.

12472588_975761752520119_6842798415988523622_n.jpg

Zawodowo zajmuję się wykańczaniem wnętrz, prowadzę małą firmę i szczęśliwie to praca pokrywa się z moja pasją do majsterkowania. To właśnie o pięknych wnętrzach chciałbym pisać najwięcej pokazując fajne wnętrza, które zostały wykonane właśnie przeze mnie i nowoczesnych technologiach stosowanych w budownictwie mieszkalnym. Chciałbym także pokazać że prace remontowe można łatwo i przyjemnie wykonać samemu.

Po pracy uwielbiam zajmować się Urbexem, postaram się pokazać Wam czym jest Urbex i jakie ciekawe miejsca udało Mi się odkryć. Przedstawię Wam też historie jakie kryją się za pozornie zwykłymi miejscami.

Od niedawna zajmuje się też krypto walutami, choć tym pisać zbyt wiele nie będę ponieważ pewnie większość zna się na tym o wiele lepiej ode mnie.

Chciałem też podziękować @philk za materiał dzięki któremu dowiedziałem się o Steemit i zaczynam pisać. Mam nadzieje na fajne znajomości i mnóstwo ciekawych materiałów, takie też postaram się Wam dostarczyć.

Korzystając z okazji chciałbym wszystkim Wam Życzyć Zdrowych, Rodzinnych i Radosnych Świąt !!!

Pozdrawiam

Sort:  

Witaj! Tak, to prawda co napisałeś, że jakoś tak przyjaźniej tu na Steemie :) Wspaniale jest dzielić się z innymi swoją pasją i dawać wartość, czyż nie?

Oczywiście że fajnie :) tym lepiej jeśli pod materiałem nie znajdziesz wulgarnego heitu, co najwyżej konstruktywną krytykę.

his beautiful postings, dropped in my account and upvote

Miło Cię poznać :)

Dzięki :)

Welcome to Steem @sebaj86. Feel free to follow me @kanasite and upvote. Cheers :)

Cześć Sebastian. Wszystkiego dobrego dla całej rodziny.

Dziękuje :) dla Twojej również :)

Witaj na Steemit, również życzę Zdrowych i Wesołych Świąt.

Witam.
Ponownie :)
Poczytam o tym inteligentnym domu. Może mnie zainspirujesz.

Postaram się nie zawieść :) jutro wieczorem startujemy z oknami ;)

welcome @sebaj86 ! Nice Post ! Please upvote & keep following

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89