Merhaba Steemit Topluluğuna Yeni Katıldım !

in #introduceyourself6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar ben Müge. Son zamanlarda adını arkadaşımdan sık sık duymaya başladığım Steemit topluluğuna bugün ilk tanışma metnimi atmaya karar verdim.

Size biraz kendimden bahsetmek istiyorum arkadaşlar;

Ankara'lıyım ve Ankarada yaşıyorum. Güzellik uzmanlığı yapıyorum. Film izlemeyi, müzik dinlemeyi, arkadaşlarımla vakit geçirmeyi ve kitap okumayı çok severim.

Yabancı dil seviyem oldukça iyidir. Bulgarca ve İngilizceye hakimim. İnşallah bende bu topluluğa ve bu topluluktaki diğer insanlara faydalı yararlı olabileceğimi düşünüyorum. Şuanda sitenin arayüzü bana oldukça karışık gelmektedir. Ama inşallah sizlerin sayesinde desteklerinizle ortama ayak uyduracağıma inanıyorum.

Bu platformda güzel arkadaşlıklar edineceğime ve sizlerin sayesinde eksik kalan taraflarımı tamamlayacağıma eminim.

Bir sonraki gönderimde görüşmek üzere şimdilik hoşçakalın.

Sort:  

Welcome to Steemit muge. Let me know if you got any questions about Steem/Steemit. The official FAQ can be found here and is quite extensive https://steemit.com/faq.html - Also, Steemit is just one of the sites using Steem the blockchain. We also have Dtube, Dsound and Steepshot if you prefer videos,music or pictures instead of blogging content. And many more of course!

Aramıza hoşgeldin

Teşekkür ederim hoşbuldum :)

Hoşgeldin aramıza @muge

Hoşbuldum teşekkürler :)

Hoşgeldin Müge :)

Hoşbuldum teşekkür ederim :)

hoşgeldin. @swagger botuna üye olabilmen için 0.001 sbd gönderiyorum. nasıl üye olacağını bilmiyorsan: https://steemit.com/dlive/@biriki3/a0ee7140-0151-11e8-a9a6-f9c43eebbad6

Çok teşekkürler :)

hoşgeldiniz umarım alışabilirsiniz :)

İnşallah tek temennim bu :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64271.38
ETH 3157.43
USDT 1.00
SBD 4.25