You are viewing a single comment's thread from:

RE: #1 Introduction Part 1 - Beginning of my story - childhood at the Polish village 🇵🇱

in #introducemyself6 years ago (edited)

Czytajac Twój post miałam łzy w oczach! Opisałaś moje dzieciństwo! Czas, który był najwspanialszy w moim życiu pomimo tego, jak biednie żyliśmy z moja rodzina.

Tęsnię za polami, lasami i zwierzętami... Za dzikimi gruszkami i mirabelkami wybieranymi z traw. Cóż za wspaniałe życie mieliśmy, nieprawda?!

Chciałabym, by moja córka mogła chociaż częściowo doświadczyć tego, co ja przeżywałam w dzieciństwie.

Wszystkiego najlepszego! Pisz o swych przygodach:) Będę czytać!

Sort:  

podbijam @sweetsandbeyond :D

przepięknie napisane!!
aż widać te kolory, czuć smaki i zapachy.
jestem wzruszona Twoim opisem.

Dziękuję pięknie!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59032.15
ETH 2518.27
USDT 1.00
SBD 2.46