Czy prowadzić blog informacyjny?

in #info6 years ago (edited)

Cześć!
Zastanawiam się czy prowadzić coś w stylu informacji - np. co się działo na YouTube lub informacje ogólne np. jakiś samolot się rozbił itd.
Napiszcie w w komentarzach czy chcielibyście coś takiego ;)

YouTubowe informacje - napisz 1
Światowe informacje - napisz 2
Nie mam tego robić - napisz 3
Jeśli już miałoby być coś takiego to pojawiało by się to co tydzień lub w dzień kiedy działo się coś mocnego.
Pozdrawiam, MilkyMiki :)

Sort:  

Moim zdaniem opcja pierwsza jest najsensowniejsza ;)
W przypadku opcji drugiej wielu ludzi ogląda telewizję (programy informacyjne, wiadomości itp). Poza tym jest już wiele profili pokazujących co się dzieje na świecie.
Natomiast w internecie ludzie wolą oglądać artykuły, które mimo wszystko kręcą się wokół Internetu.
Takie jest moje osobiste zdanie. :)
bold Życzę Ci sukcesu. Pozdrawiam. ;)

Ode mnie mogę dodać, że to powinno od Twojej inwencji twórczej zależeć co Ty chcesz tworzyć.

No wiesz... Ja chcę wiedzieć co ludziom by się spodobało bo po co robić coś na siłę czego nikt tego lubieć nie będzie :)

Na siłę to właśnie proponujesz te rozwiązania. Zrób kilka postów, zobacz który się najbardziej spodoba (polubienia, komentarze, resteemy itp.) i wtedy zobaczysz co warto robić dla swojej widowni :) i w jaki kontent iść.

Ilekroć, ktoś mnie pyta czy coś robić dla swoich widzów/czytelników, linkuje do tego: https://streamable.com/ql1y3

Napisałem 2 opcje które i dla mnie są świetne i dla was mogą być.

Sorry, mam nadzieję, że źle nie odebrałeś mojego komentarza. Po prostu bardzo lubie ten kawałek, więc jak tylko mam okazje gdzis go wstawic, to to robię :D :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63547.08
ETH 3070.13
USDT 1.00
SBD 3.83