Zmęczony minimalizmsteemCreated with Sketch.

in Actifit4 years ago

Zmęczony wczorajszym zwiedzaniem marzyłem by dzisiaj jeździć bliżej domu. Udało się!
Środowy wpis krajoznawczo-turystyczny polecam. Trochę się nad nim napracowałem. Dzisiaj będzie, krócej bo należy mi się odpoczynek.

Wczoraj było w sumie 56 km na rowerze i ponad 200 metrów przewyższeń. Dzisiaj 35 km i 60 metrów przewyższeń. Najbardziej cieszy mnie to, że mimo krótszego dystansu i czasu w jakim rozwoziłem jedzenie zarobiłem podobne pieniądze. Jak na realia takiej pracy to niezłe (29 zł/h). To oznacza, że był dzisiaj duży ruch.

Na pierwsze zlecenie czekałem około 20 minut, ale kolejne przychodziły jedno po drugim. Do tego stopnia, że marzyłem o chwili odpoczynku. Ciężko mi się jeździło mimo, że pogoda była idealna. Słońce, maseczka nie robi się od razu wilgotna, wróciłem do lżejszych butów i kurtki. Tylko te nogi jakieś takie słabe po środzie. Czułem każdy podmuch wiatru.

Na szczęście w tej pracy nie trzeba się spieszyć. Czasy są odpowiednio dobrane. Dzisiaj w zasadzie nie miałem opóźnień. Może jakieś 5-6 minut z winy systemu, który kazał mi jechać po daleką pizzę.

Po 2h w końcu miałem 10 minut na odpoczynek na skwerku pod blokiem. Kolejna zaleta zieleni - można tam zdjąć maseczkę. Szło dobrze bo poruszałem się ciągle po Przymorzu, Oliwie. Raz byłem też na Żabiance.

Widać to na mapie. Jakbym jeździł po jednym kwartale.

Było kilka ładnych widoków.

Pierwszy z Żabianki z samej góry.


Drugi z balkonu na klatce na Przymorzu. Ten balkon mnie ucieszył bo nie zawsze jest okazja do zrobienia takich zdjęć.

Dobra passa trwała bo żaden z 9 kursów nie wywiódł mnie ani do Wrzeszcza ani dalej. Ostatni kurs do biurowców w pobliżu domu. Pracę zakończyłem 10 minut po czasie do którego musiałem być gotowy do przyjmowania zleceń. To dobry wynik. Jeszcze niby było 20 minut w których są lepsze zarobki, ale zrezygnowałem z "totolotka". Nieprawdopodobnym było by dostać kurs, który obsłużył bym w tym czasie. Dom kusił to wróciłem.

106 zł w 3 godziny 40 minut. 26% z tego zabierze mi państwo w podatkach.
This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


7439
Cycling

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 53.5 AFIT tokens for your effort in reaching 7439 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 0.73% upvote via @actifit account.


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have been rewarded 53.5 AFIT tokens for your effort in reaching 7439 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received a 0.59% upvote via @actifit account.


Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25