Były momenty, była też plaża

in Actifit4 years ago

Pojeździłem po Gdańsku. Było kilka naprawdę przyjemnych momentów. System przez pierwsze 3 godziny pozwalał mi wygrzewać się w słońcu na coraz to innych ławeczkach. Najwygodniej z nogami w górze.

Ruch był, ale nie taki duży jak wczoraj. To co wyjątkowe to to, że ani razu nie byłem we Wrzeszczu.

Śmiałem się, że jedna pani zamówiła danie dla chyba całego trzyklatkowego bloku.

Zadzwoniłem i wszystko się wyjaśniło. Widziała mnie z balkonu.


Ul. Polanki - niedaleko domu Wałęsy

Kwadrans przed końcem dyżuru (grafiku) przebiłem normy.

Postanowiłem wracać do domu, no chyba, że po drodze dostanę nowe zadania.

Nauczka: trzeba robić a nie myśleć...

Dostałem zlecenie by jechać najdalej dzisiaj bo do Brzeźna nad samym morzem.

Kawał drogi. No trudno. Skorzystałem z okazji i na chwilę się tam wyłączyłem by trochę posiedzieć na plaży.


Wprawione oko zauważy pomnik na Westerplatte

Gdy wracałem to dostałem trudne zadanie bo miałem piorunem wrócić do Oliwy i jechać z jedzeniem na Przymorze. Czasowo nieosiągalne.

Wiedziałem, że będzie spóźnienie ok 20 min i tak też się stało (15 minut na minusie).

Support odpisał mi "że przekaże" i chyba chodziło jednak o przekazanie tej informacji klientowi.

Wyszło tylko 9 zleceń. Wczoraj było 14 a czas podobny. No ale dzisiaj była plaża.

Idzie lato trzeba następnym razem te plażę jeszcze lepiej wykorzystać.

Mapkę i tabelki dodam za jakiś czas.
Pozdrawiam

13660
Cycling

Sort:  

Congrats on providing Proof of Activity via your Actifit report!

You have accordingly been rewarded 61.25 AFIT tokens for your effort in reaching 13660 activity, as well as your user rank and report quality!
You also received an 0.99% upvote via @actifit account.
The following boosts were applied to your post:

Friend Ranker - L1
+ 1 User Rank
Thanks to your friend @sk1920

Actifit rewards and upvotes are based on your:

  • User rank: which depends on your delegated SP, accumulated AFIT tokens, rewarded post count, recent rewarded activity and owned AFITX.
  • Post score: which depends on your activity count, post content, post upvotes, quality comments, moderator review and user rank.

To improve your user rank, delegate more, pile up more AFIT and AFITX tokens, and post more.
To improve your post score, get to the max activity count, work on improving your post content, improve your user rank, engage with the community to get more upvotes and quality comments.

Actifit is a Hive Witness. If you believe in our project, consider voting for us

rulersig2.jpg
Chat with us on discord | Visit our website
Download on playstore | Download on app store
FAQs | Text Tutorial | Video Tutorial

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83