My Actifit Report Card⚡Full Power Energy💪🚴‍♂️

in Actifit4 years ago

Poranna kawka plus banan i jazda na rowerek. Tak mnie ostatnio @browery, @vesytz i @simaroy zmotywował, że nie mogłem postąpić inaczej. Wstałem rano i ruszyłem w trase póki chłodniej było. 21 kilometrów przejechane co dla mnie w obecnej formie jest wyczyn.

Trasa w koło komina jak to mówie. Wybrałem jezioro piotrkowskie. Ruch ulicą był mały, a jedynym utrudnieniem był wiaterek. Po drodze fajne widoczki.

Dobrze, że miejscami był cień. Kiedy dotarłem nad jezioro spotkałem sąsiada, który przyjechał wypocząć. Dużo ludzi tu na ryby przykeżdża. Niestety plaży nie było i nie ochłodziłem się.

Na moejscu miałem dograć video , ale rozmowa z siąsiadem wybiła mnie z rytmu i nie wyciągałem gimbala. Pp dłuższej pogawędce ruszyłem w strone domu. Pod konoec trasy czułem spadek sił i mały kryzysik.

Dotarłem do domu cały spepłany jak świnka😀 Wygłodniały jak wilk i padnięty jak lew. Wkońcu śniadanie i uzupełnienie cukru.

Na koniec szybki podgląd trasy


This report was published via Actifit app (Android | iOS). Check out the original version here on actifit.io


11987
Cycling, Daily Activity

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66344.62
ETH 3214.81
USDT 1.00
SBD 4.37