Club100 / The Diary Game-Better Life || 26.05.2022 kızımla alışveriş günüm 🤳👩‍👦🛍

in SteemWomen Club2 years ago

1653687442984.jpg

Merhaba topluluğumuzun birbirinden güzel kadınları💐

Nasılsınız?
Sağlığınız ve keyfiniz yerindedir umarım. 🙏

Öyle zor bir süreci yaşadık ki hep birlikte, dilerim bundan sonra hepimiz için o zor günler geri gelmez. ( covid-19 )
Bu günümüze şükürler olsun. 🤲

Havaların ısınmasıyla birlikte dolaplardaki düzenlemeler de başladı. Kışlıkları ayırıp yazlıkları dolaplara yerleştiriyorum. Bu aşamada en zor iş kızımın dolabını yerleştirmek oldu diyebilirim.
Her geçen gün dahada büyüyor bir önceki sene giydiği kıyafetlerinin hiçbiri üzerine bu sene olmuyor.

İki gün önce kızımın okuluna gittim. Kitap okuma etkinliğine katıldım. Oğlum doğmadan önce daha sık kitap okuyordum fakat şimdilerde eskisi kadar kitap okuyamıyorum.
Oğlum biraz daha büyüyünce eski performansıma kavuşacağımı umuyorum.🙏

Okula gittiğimde birkaç veli daha gelmişti. Okuldaki kütüphaneye girmeden önce biraz muhabbet ettik. Sınıf öğretmeni gelince hep beraber kütüphaneye girdik.
Ben bu aktivitenin sınıfta öğrencilerle birlikte yapılacağını zannediyordum. O yüzdende aşırı heyecanlanmıştım. 🙂
Meğerse her veli getirdiği kitabını okulun kütüphanesinde sessizce okuyacakmış.

Aslında bu aktivite bana o kadar iyi geldi ki kendimi yeni başladığım bu kitabın sayfalarında adeta kaybettim.

20220527_225806.jpg

VE DAĞLAR YANKILANDI yeni başladığım kitabımın adı. Bu yazarın daha önce okuduğum iki romanı beni derinden etkilemişti.
Bin Muhteşem Güneş
Uçurtma Avcısı
Bu romanında en az onlar kadar etkileyici olacağından eminim.Belki bir gün içerikleri hakkında paylaşım yaparım sizlere. Ama eğer okumadıysanız kesinlikle tavsiyemdir.👌

20220527_225856.jpg

Kitap okuma aktivitemiz bitince öğretmen sınıfça pikniğe gitme teklifinde bulundu bizlere.
Okullar kapanmadan piknik düzenleyeceğiz inşaallah.

Eveet nerde kalmıştım. Kızımın dolabını yerleştiriyorum bu aralar. Ama yazlık kıyafet konusunda bayağı eksiği var. Hazır yakında da piknik organizasyonu var. O zaman bir kaç yeni kıyafet almanın vakti gelmiştir deyip akşam yemeğimizi yedikten sonra kızımla birlikte alışveriş merkezine gitmeye karar verdik.

Eşim kızımla beni alışveriş merkezine bıraktı. Oraya vardığımızda saat 19.00'dı. Alışverişimize önce ÖZDİLEKmağazasında başladık.

20220526_184552.jpg

Ardından önümüze gelen kızımın tarzına uyan diğer mağazalara girdik.
Hemen hemen her mağazada kızımla selfieler çekildik. Normalde fotoğraf çekilmeyi pek sevmez kızım. Baktım itiraz etmiyor bende selfieleri çekmelere doyamadım. ☺️

20220526_203943.jpg

20220526_204745.jpg

20220526_205455.jpg

20220526_203956.jpg

20220526_201230.jpg

20220526_215945.jpg

Küçükken ne güzel ben ne beğeniyorsam alıp giydirirdim kızıma. Ama büyüyünce bu işler çok zor oluyormuş. Alışveriş esnasında bazen benim beğendiğimi o beğenmedi onun beğendiğini de ben beğenmedim.
Sonuç olarak tabikide kararı ona bıraktım. Bir kaç kıyafet aldık. Kızım Harry Potter hayranlığını alışverişte de uyguladı. Bir kaç model aldı. İçlerinden en çok beğendiği ve piknikte giymeyi düşündüğü tişörtünüde paylaşacağım. 👇

Saatin nasıl geçtiğini farketmemişiz bile. Alışveriş merkezinden en son ayrılanlardan biride biz olmuşuzdur. Çoğu mağazanın kepenkleri kapanmıştı. 🤭
Çıkışta karşılaştığımız trafiği söylemiyorum bile 🤦‍♀️

20220526_220631.jpg

20220526_220251.jpg

Eşim bizi gelip aldı. Eve geldiğimizde kızım aldıklarını birde babasına gösterdi. Daha sonra uyku saati gelince uyudu. Bizde bu aralar biraz diyet modunda takıldığımız için çay içmiyoruz. Filtre kahvemizi yapıp balkonda oturduk.☕️ Hem kahvemizi yudumladık. Hemde günün sohbetini yaptık.
Sizlerede günümden bahsetmek istedim. Umarım sıkılmadan okursunuz.🙏
Paylaştığım fotoğraflar bana aittir. Kendinize çok iyi bakın
Hoşçakalın 👋

20220527_234825.jpg

20220527_234818.jpg

Sort:  
 2 years ago 

Kızınız da geçen güzel bir gün olmuş bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim🤗

 2 years ago 

Bende size çok teşekkür ederim 🥰❤️

Congratulations!

Your quality content qualifies the Steem Global Curators guidelines.

PicsArt_05-07-08.12.13.jpg

Your post is upvoted using @steemcurator06 account by @baycan. Continue making quality content for more support.

Güzel bir gün olmuş.Tişört seçimi gayet güzel.
Paylaştığınız 2 kitabı okumuştum gerçekten çok beğendiğim 2 kitap.Son kitabından haberim olmadı mutlaka alacağım teşekkürler

 2 years ago 

Çok teşekkür ederim. Vesile olduysam ne mutlu bana. 😊
Keyifli okumalar diliyorum.🌹

Çok teşekkür ederim

Congratulations, your post has been upvoted by @dsc-r2cornell, which is the curating account for @R2cornell's Discord Community.

Curated by Blessed-girl
r2cornell_curation_banner.png
Enhorabuena, su "post" ha sido "up-voted" por @dsc-r2cornell, que es la "cuenta curating" de la Comunidad de la Discordia de @R2cornell.

Visit our Discord - Visita nuestro Discord

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66579.21
ETH 3282.19
USDT 1.00
SBD 4.30