#CLUB5050/AĞAÇLAR AYAKTA ÖLÜR

in SteemWomen Club2 years ago (edited)

Herkese Merhaba

Pandemi döneminden önce bir tiyatroya gitmiştim..Sonrasında mümkün mertebe oyunları kaçırmayacağım dedim..Ancak sonrasında pandemi başladı ve uzun bir süreç herşeye ara verdik..Uzun bir aradan sonra bir cesaretle tiyatroya gitmenin mutluluğunu yaşıyorum...Biraz korktuk ama yerimizi seçerken bile salonun en sonu ve çıkış kapısına yakın uçta bir yer bilet satın aldık..
Oyunun yazarı Alejandro Casona,uyarlayan ve Yöneten Nedim Saban..
Oyuncular Nevra Serezli hatırlayanız varsa Rahmetli Kemal Sunal'ın nurlar içinde uyusun başrolündeki Kılıbık filminde eşi rolündeydi. Diğer oyuncular Nuri Gökaşan ,Oral Özer,Meltem Özlevent,Mahir Akgündoğdu ..Oyunu hayranlıkla izledim..
Sahneye Nevra Serezli çıkınca oyuna farklı bir enerji geldi..Yaşı ilerlemiş olmasına rağmen enerjisi harikaydı..
Çocukların dileklerini gerçekleştiren bir dernek var..Iyilik derneği..Sadece çocuklar için çalışıyor..
Sonrasında çocuğunu uçak kazasında kaybetmiş eşi ve kendisinin tek varlığı torunu olan Nevra Serezli 'nin eşi derneğe gelir ve Nevra Serezli için bir yardım talebinde bulunur ..Bu arada torunu uyuşturucu bağımlısı olup evde hırsızlık yaparken dedesi tarafından yakalanıp yıllar önce evden konulmuştur..Yardım talebi ilk etapta olumlu karşılanmaz çünkü dernek sadece çocuklar için çalışmaktadır..
Fakat daha fazla ısrara dayanamaz ve yardım talebini kabul ederler..Oyun bununla birlikte başlar..

IMG_20211113_211937.jpg

IMG_20211113_215319.jpg

Oyunda çok farklı mesajlar vardı.
"insan mutlu olmak için yalanlara da ihtiyaç duyar"
Kullanılan bir söz...
Oyunu ben çok begendim.Tavsiye ederim..
Okuduğunuz için teşekkürler..

IMG_20211113_220155.jpg

IMG_20211113_220155.jpg

Sort:  

Ay ne iyi etmissin...👍 bende çok seviyorum Tiyatroyu...yillar oldu en son Musicale gitmiştim.

Evet çok zevkli

Harika bir oyun

Evet gercekten öyle

Congratulations dear @arzum, your post has selected as a quality post for the day

Thank you😊

nice one❤️

 2 years ago (edited)

Thank you😊

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63202.55
ETH 3085.17
USDT 1.00
SBD 3.85