You are viewing a single comment's thread from:

RE: 💖 "Kids of the world" День сім’ї / Family Day (UA/EN)

in Serey2 years ago (edited)

чарівна дівчинка)

Дякую!

а раптом знаєте

Ні, не знаю. Хоча ймовірність того, що я його міг знати велика - місто маленьке :)

Sort:  
 2 years ago 

а пані Ольгу знаєте?)))
image.png


про Остапа може й чули, бо він поет в минулому, літературний менеджер, може просто не запам'ятався :)
image.png

 2 years ago 

а пані Ольгу знаєте?

Ні, не знаю. Хоча я теж навчався у Калуській гімназії, і цілком можливо колись ми там бачилися :)

про Остапа може й чули

Ха, я знаю хто такий Остап Микитюк. Я мав на увазі, що особисто його не знаю і мабуть ніколи не бачив :)

 2 years ago 

ну все, тепер я спокійна))))) дуже хотілося знайти спільних знайомих, ахаха)))

 2 years ago 

Шкода, що не вдалося. Але нічого :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 64884.95
ETH 2619.31
USDT 1.00
SBD 2.82