Cumartesi günümden...

in Splinterland Monsterlast year

Evet , Cumartesi hayırlı işimiz vardı, yegenim abimin oglu bir kız begenmış tanışmış birbirlerini begenmışler, anlaşmışlar biz büyükler olarak gittik kızı ailesınden istedik.
Kiz evine vardıgımızda çok iyi karşılandık, bir köşeyide bir güzel süslemışler, gelin masasını çok mükkemel süslenmış, ben baya begendım.

IMG-20221119-WA0021.jpg

Yaş pasta tatlı çeşidi vardı masada birde bir kaç süs eşyası duvarda hazırladıkları süse birde ufak mini minacık işiklandırma yapılmış gerçekten güzel duruyordu.
Kahveler içildi, gelın istendı haftaya pazartesı nışanmız var.
Gelinin tarafı birde yemek hazırlamış, yemek faslından sonra pastalarını kestiler.

Screenshot_20221122-193302_WhatsApp.jpg

Pastamızı yedik, ben ufak bir parça pasta yedım, fazla tatlı degildi güzel yapılmıştı, sohbet eşlıgınde pastalarda yendı.

Screenshot_20221122-193258_WhatsApp.jpg

Ne yazık kı resimde gördügünüz güzelim pasta ve tatlıdan yiyemedim, tadı merakımda kaldı, yemek yemıştık bir ufak parçada pasta yiyince bu ufak güzel görünen tatlı çeşidınden alıp yiyemedim.
öylece isteme faslımızda bitti, ordan saat 20:30 da ayrılıp kiz arkadaşlarımla buluşacagımız yere geçtim, orda da Arkadaş pasta hazırlamış orda da israr etti mutlaka yiycen diye, nezaketen ufak bir parçada çikolata pastası yedim yeter yanı gerçekten yeter.

20221119_223631.jpg

Şiştiiiiim 🙈 ben pasta istemiyorum artık.

Sort:  

uiii tüm kaloriler gülüyor :)

Çok fena hemde.

wau cok müthis görünüyor afietler olsun

Teşekkür ederim.

Allah mesut etsin.Tatlılar çok güzel görünüyor

Amin, bir pastayı tada bildim, ne yazik ki :)

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17