Betterlife - The Diary Game (15-June-2021) | By @tugbabeauty

in Steemit Türkiye3 years ago

20210614_104859.jpg


Merhabalar.
Görüşmeyeli nasılsınız? Ben çok iyiyim. Bugün arkadaşım beni oğlu için alışverişe çağırdı. Yapacak pek işim olmadığı için kabul ettim ve hızlı bir kahvaltı sonrası hazırlanıp yola koyulduk. Koronanın gölgesinde bir eğitim yılı daha sona erdi. Önümüzde ki cuma günü çocuklar karne alacak. Arkadaşımın oğlu ortaokula geçeceği için tören düzenleyecekler. Ona o gün giymesi için kıyafet almaya çıktık. Bize en yakın alışveriş merkezi Tekirdağ'ın merkezinde otobüs ile 45 dakika kadar mesafede.

Hello.
How have you been? I am very well. Today my friend invited me to go shopping for his son. I accepted as I didn't have much to do and after a quick breakfast we got ready and set off. Another academic year has ended in the shadow of the corona. Next Friday, the children will receive a report card. They will hold a ceremony because my friend's son is going to secondary school. We went out to buy her some clothes to wear that day. The closest shopping center to us is in the center of Tekirdag, 45 minutes away by bus.


20210614_135223.jpg


Alışveriş merkezinde bir çok mağaza gezdik. Aradığımızı bulmak için biraz uğraştık ama sonucunda aklımızda ki kıyafetleri alabildik. Mağazalara yaz sezonu için giyimler gelmişti. Çocuk reyonları özellikle rengarenk kıyafetlerle doluydu. Sanırım en çok kız çocukları şanslı. Onlar içine koca reyonlar hazırlanılmıştı. Erkek çocuk kıyafetleri kız çocukları kadar fazla çeşitli değildi. Biz de zaten bu yüzden okul töreni için kıyafet bulmakta zorlandık. Kız çocuğu olsaydı eğer çok çabuk kombin hazırlayacaktık.

We visited many stores in the mall. We struggled a bit to find what we were looking for, but as a result, we were able to get the clothes we had in mind. Clothing for the summer season had arrived in the stores. The children's aisles were especially full of colorful clothes. I think girls are the luckiest. Huge aisles were prepared for them. Boys' clothing was not as varied as that of girls.

That's why we had a hard time finding clothes for the school ceremony. If it was a girl, we would have prepared outfits very quickly.


20210614_140333.jpg


Alışveriş merkezi girişine küçük bir kitap fuarı hazırlamışlar. Yaz boyunca pek fazla kitap okuyamıyorum ama kışa hazırlık yapmak için kitapları incelemeye indik.

They have prepared a small book fair at the entrance of the mall. I can't read many books during the summer, but we went down to review the books to prepare for the winter.


20210614_142648.jpg


Standları dolaşmaya başladık. Kitaplar çok ucuzdu ama oradan hiç kitap alamadım. Kitap satın alırken ilk önce dikkat ettiğim şey hangi yayın evinden çıktığı olur. Yayın evi benim için çok önemli. Çok ucuza satılan kitaplarda genellikle basım hataları ya da çeviri hataları olabiliyor. Bu da okurken benim çok dikkatimi dağıtıyor. Fuarda bulunan kitapların yayın evlerini daha önce hiç duymadım. Bir kaç kitabın baskısını inceledikten sonra hataları hemen gördüm. Bu yüzden de oradan kitap almadan uzaklaştım.

We started walking around the stands. Books were very cheap, but I couldn't buy any books there. The first thing I pay attention to when buying a book is which publishing house it came from. Publishing house is very important to me. Books that are sold very cheaply often have printing errors or translation errors. This distracts me a lot while reading. I have never heard of the publishing houses of the books in the fair. After reviewing the prints of a few books, I immediately saw the errors. That's why I left without buying a book.


20210614_132119-horz.jpg


Kitapları gezdikten sonra yeni açılmış olan aksesuar dükkanına girdik. Yaz sezonu kolye, küpe ve bileklik kullanmayı çok seviyorum. Mağazayı görünce içeri girmek için büyük heyecan duydum. Yüzlerce çeşit küpeler ve kolyeler vardı. Bir kaç tane bileklik ve küpe aldım. Umarım kullandıkça kararmazlar. Takıları çok seviyorum ama gümüş olmayan ürünler çabuk kararıyor. Geçenlerde çeliklerin kararmadığını söyledikleri için çelik bileklik aldım. 1 Ay sonra rengi değişmeye başladı. Sanırım benim tenimle ilgili bir sorun var.

After browsing the books, we entered the newly opened accessory shop. I love using necklaces, earrings and bracelets in the summer season. When I saw the store, I was very excited to go inside. There were hundreds of kinds of earrings and necklaces. I bought some bracelets and earrings. I hope they don't darken with use. I love jewelry, but non-silver items darken quickly. I recently bought steel bracelets because they said that steel does not tarnish. After 1 month, its color started to change. I think there is something wrong with my complexion.


20210616_183600.jpg


Alışveriş merkezinden çıktıktan sonra havanın bozulduğunu gördük. Yağmura yakalanmamak için başka hiç bir yere uğramadan yola çıkma kararı aldık. Farkında mısınız artık doğanın dengesi bozulmaya başladı. Haziran ayındayız ama havalar hala ısınmadı. Hemen hemen hergün yağmur yağıyor. Biz insanoğlu bencilliklerimiz yüzünden doğayı bozduk! Yakında dünya isyan etmeye başlayacak. Hatta başladı bile ama kimse onu duymuyor. Ya da duymak istemiyor!

After leaving the mall, we saw that the weather had deteriorated. In order not to get caught in the rain, we decided to set off without stopping by anywhere else. Are you aware that the balance of nature has begun to deteriorate. We are in June, but the weather has not warmed up yet. It rains almost every day. We human beings have corrupted nature because of our selfishness! Soon the world will begin to revolt. It's even started, but no one hears it. Or he doesn't want to hear!


20210615_185833.jpg


Dönüşte acıktığımızı fark ettik. Arkadaşım beni kendi evine davet etti. Kendimize bir şeyler hazırlayıp karnımızı güzelce doyurduk. Yemek sonrası yorgunluğumuzu atmak için kahve içtik. Sohbet sonrası kendi evime geçtim.

On the way back, we realized that we were hungry. My friend invited me to his house. We prepared something for ourselves and fed ourselves well. After dinner, we drank coffee to relieve our tiredness. After the conversation, I went to my own house.


Screenshot_20210616-142317_Chrome (1).jpg


Eve geldiğim gibi bilgisayarda ufak bir işim vardı. Türkiye grubunun Trail'ine bir türlü katılamıyordum. Sorunu bir türlü bulamadım ama her gün deniyordum. Bu gün tekrar denemeye karar verdim ve nihayet bunu başarabildim.

As I got home, I had a little work on the computer. I couldn't participate in the Trail of the Turkey group. I couldn't find the problem, but I was trying every day. Today I decided to try again and finally succeeded.


20201129_210046.jpg


Ardından bir şeyler karalamaya geçtim. Geçen sefer ki paylaşımıma olumlu yorumlar alınca çok mutlu oldum. Bu yüzden tekrar çizim yaptım. Çizerkende günün yorgunluğunu üzerimden attım. Resmi renklendirme işini hiç beceremiyorum. Kendime uzun zaman önce bir tuval almıştım. Renklendirme konusunda cesaret edemediğim içib bir türlü ona bir şeyler çizemedim. Belki bir gün denerim ve burada sizlerle paylaşırım.

Then I went to doodle something. I was very happy when I received positive comments on my post last time. So I drew again. While I was drawing, I got rid of the tiredness of the day. I'm not good at coloring pictures. I bought myself a canvas a long time ago. I couldn't draw something for it because I didn't have the courage to color it. Maybe I'll try it one day and share it with you here.


17-02-10-03-01-06-769_photo.jpg


Bir günün daha sonuna geldik. Yatağıma geçtim ve bu yazıyı hazırlamaya başladım. O kadar yoruldum ki yazımı bitirir bitirmez uyuyacağım. Benden şimdilik bu kadar. Tekrar görüşmek üzere.

Sevgilerimle.

We have come to the end of another day. I went to bed and started writing this article. I'm so tired that I'm going to sleep as soon as I finish my writing. That's it from me for now. See you again.

With love.

Sort:  

Iyi uykular...🙏😊

 3 years ago 

Teşekkürler 🙏

 3 years ago 

Trail bu defa olmuştur umarım ikimizin de 🙏😂🤷‍♀️

 3 years ago 

Valla yavrum yaptım inşallah olmuştur. Gerçi geçende yaptım dedim ama :D

 3 years ago 

Sitede sorun vardı sanırım ben defalarca denedim üçüncü adıma geçemedim Allah'tan sen varsın hallettin 🙏😍💗

 3 years ago 

sag olun ama o trail kapandi malesef yani ordan artik oy cikmiyor, telegram grubumuzda olsaydiniz son gelismeleri ögrenebilirdiniz

su an bu ayarlar gecerli

https://steemit.com/hive-179764/@e-r-k-a-n/beyler-bayanlar-dikkat-trailimizi-kurduk

 3 years ago 

Telegram kullanmıyorum discord hesabım var vakit buldukça giriyorum. Eve geçeyim ayarları yaparım. Teşekkürler uyarı için

 3 years ago 

rica ederiz

 3 years ago 

tr.PNG

 3 years ago 

Benim de yenileyelim o halde, eskisine yapmışız banada da

 3 years ago 

IMG-20210617-WA0029.jpg

 3 years ago 

tmm olmus cok sag olun

Merhaba ;)

Steemit platformunda aktif olduğun için teşekkürler :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

 3 years ago 

Merhabalar.

Fırsat buldukça aktif olmaya çabalıyorum. Teşekkür ederim desteğiniz için :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88