The Diary Game Better Life | 28 Haziran | Nöbetli Günler

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Merhaba Arkadaşlar . Görüyoruz aktif post sayımız düşmeye başladı . Kaliteli gonderiden hariç lütfen günlük , sp yada anlık gibi yazılarımızı yazalim. Aktif gönderi sayısını yüksek tutalım. İki gunki yaşadıklarımı detaylı paylaşacağım.

IMG_20210628_180755.jpg

Sabah ; Gece kızımın ateşi düşmediği için nöbet tuttum başında diyebilirim. İki gündür ateşliydi. Endişelendigim için gece uyumadim.bir kaç gündür kendimide çok halsiz hissediyorum. Rutin işlerimi yaparken anı misafir geleceğini öğrendim. Hızlıca evi topladım. Bir yandan kızımın ağlamalarıyla uğraşırken bir yandan kahvaltı hazırlamaya çalıştım. Elimden geldiğince bir şey yaptım.

IMG_20210627_162142.jpg
Kahvaltıdan sonra mutfağı temizledim. Bulaşıkları yıkadım bir saat çıkamadım mutfaktan . Misafir ile ilgilendim. Bugün ve dün Gülşen hanım sürekli şifa çalışması yaptı kızım için. Kızım için sarımsaklı ve zeytinyağli kür yaptım. Ayaklarına sürdüm. Sürekli pamuklu bez ile kol altlarını , alnıni ve diz kapak altını sildim. Bezi bekletmek istemedi vücudunda . Misafir gittikten sonra bilgisayarı açtım. Yapmam gereken işlerim beni beklediği için her ne olursa olsun bilgisayarı açmak ve işini yapmak zorundasin. Sorumluluklar bazı durumların önüne geçebiliyor.
Kızım kucagindayken Steemitteki görevimi hallettim.

O sırada babam gençliğinin fotoğraafni atmış. Resmine baktım ve duygusal anlar yaşadım. Hem kızım hasta hem halsizim biraz karışık duygular yaşıyorum.

IMG_20210627_000040.jpg

Sürekli elimde ateş ölçer kızımın peşinde dolandım. Virüs olmasından korktum ama değildi . Takviyeler ve alternatif tıp ile geçirdi.

IMG_20210628_174530_772.jpg

Akşama doğru kız kardeşimin elektronik karnesine baktım.. teknoloji ne çok gelişti .

IMG_20210628_174209.jpg

Daha sonra kızım kendi iyi hissedince parka inmek istedi. Biraz hava alması için yürüyüş yaptık. Parka 5 girdik. Biraz eğlendiler ve eve döndük.

IMG_20210627_200434.jpg

Akşam yemeği için fırında tavuk yaptım. Ve yanına da bulgur pilavı yaptım. Aceleyle ancak bu kadar oldu.

IMG-20210627-WA0007.jpg

Günlüğümu okuduğunuz için çok teşekkürler ..

Sort:  
 3 years ago 

Çok geçmiş olsun. Annelerin hakkı ödenmez

 3 years ago 

Teşekkürler 🙏

Sükür atlatmiş kiziniz Ateşini...🙏
Allah hep saglık ,sihat versin🙏

 3 years ago 

Amin çok teşekkürler

Çok geçmiş olsun. Annelik gerçekten kutsal bir görev. Her şeye rağmen yine de gününüzü geçirmişsiniz. Tebrik ederim.

 3 years ago 

Evet hem annelik zor hem kızın hasta da olsa üzerine düşen görevi yapmak zor teşekkürler

 3 years ago 

Çok şükür toparladı artık sanırım.. çocuklar hasta olmasın gerçekten 😟

 3 years ago 

Aynen çok teşekkürler

Çok geçmiş olsun sevim hanım 🙏🙏

 3 years ago 

Teşekkürler

ALLAH bless you all dear @svm038 🙏 Ameen ..
May ALLAH ALMIGHTY protect you and your family from bad evil Ameen 🙂

 3 years ago 

Aminn

 3 years ago 

Çol geçmiş olsun

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63945.57
ETH 3135.76
USDT 1.00
SBD 4.00