Steemit Türkiye SP Ulaşma Etkinliği | 150 Sp Why am I increasing my power? | new target 10k #welovepowerups | %5 TR-CHARİTY

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese Merhaba

Bugün sizlere ne kadar sp miktarı yaptığımı açıklayacağım. Her hafta belirli miktarlarda Sp miktarımı yükseltiyorum. Bugün birikenleri çevirme imkanı buldum.

Neden Sp yapmalıyız ?

Steemitte bir çok yönden kazanabiliriz. Bunların başında gönderi paylaşarak oy almak , topluluklara delege etmek , yarışmalara katılmak ve kuratörlük oyu kazanmak gelebilir.

Bunların devamlılığı için kendi gücümüzü artırmalıyız. Çünkü biz başkalarına oy verirken kendi gücümüze bağlı kuratörlük ödülü kazanabiliriz.. Bazı kullanıcılar sadece kuratörlük oyundan haftalık binlerce yüksek ödül kazanır. Bu yüzden hem topluluğumuz gücünü yükseltmek hemde oy gücümüzü artırmamız için SP yapmalıyız. Hemde sp yaparak resmi hesabı daha çok güçlendirebiliriz.

• Gönderilerime hefef koyuyorum. Ödüllerimin %75_80 lik kısmını sp yapıyorum.

•Elbette hiçkimde sp yapmakta zorunlu değildir. Etiketten anlayacağınız üzere kuratörler sp yapanları göz önünde bulunduruyorlar :)

İşte benim yükseltme miktarım ;

spp.PNG

svmsp.PNG

Ve toplamda 6,318 ulaştım. Hedefim 10K olmak.

Sort:  

Başarılar. :) Bende sizi takip ediyorum o zaman. Sizden 6 kat daha düşük sp var ama hızla ilerliyorum. :)

 3 years ago 

Öyle olur mu bende zamanında öyleydim.. zamanla oluyor herşey. Önemlisi inanç ve hedef 🙏

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05