Engelliler sarayı olur mu?

in Steemit Türkiye3 years ago

Merhaba herkes nasılsınız ?umarım iyisinizdir. Evde olanlar bilir ev rutinini evler parlatılır, tozlar alınır bir tempo bir tempo
ama bilin bakalım ben bunları yapmışmıyımdır hiçbirini yapmadım 🤓.1.5 yıl önce başladıgım pandemiden dolayı yarım kalan kursum geçen hafta açıldı .o hafta malesef saglık sorunlarım gerekçesiyle gidemedim.Daha dogrusu aktif olamadım bugün ikinci defa defa katıldım .Tam gün katılamasamda iki saat kadar zaman ayırabilecegimi soyledim sagolsun hocam kabul etti .Ne kursu derseniz (tekstil,modelistlik,terzi) siz hangisini demek isterseniz . Normalde tam gün gitmeliyim ama iki saat gitme imkanım var o zaman diliminde de ne yapabılırsem artık.
Sonuçta hiçbir şey yapmaktansa birsey yapması güzeldir.Bu arada makinaya oturmayı bile unutmuşum sanki parmaklarımı dikeçekmişim gibi geldi ve garip bir heycan oluştu istemsizce.

IMG_20211011_135613.jpg
Gerçekten birşeyler dikmek ve örmek keyifli hangisi derseniz dikmek derim herhalde. Gecen yıl aynı kumaştan kardeşime dikmiştim lakin pandemi girince kesimini bile yapmama ragmen kendime dikememiştim. Kismet bu zamanaymiş .

IMG_20211012_011639.jpg

Yarın gitmek kısmet olursa kollarına lastik geçirip büzgü kol yapcagım.

IMG_20211012_011659.jpg

Bu arada kurs sadece engelli ve engelli yakınları için düzenleniyor. Engelli cocuklar orta gelip kapasitelerine göre egitim alıyorlar eglenceli bir şekilde.
Engelli yakınları da çocugunu kardeşini annesini vs beklerken istedikleri bir kurs seçip kendileri birşeyler yapabiliyorlar dilerlerse .ufak bir alan gelmesin devasal bir bina hatta saray #Bagcılarbelediyesi #engellilersarayı

IMG_20211012_143220.jpg

BİLGİ: Engellilere özel yüzme havuzu,spor alanı ,kutüpne,okçuluk ,aktiviteler, çay ocagı,özel servisler, kuranı kerim ögrenme,ahşap tasarım aklıma gelmeyen birsutu alan. Bunların hepsi ücretsiz hatta ogrencıler kendi yaptıklarını satbıleceklerı bir maazası var ve burdn oranın gıderlerının bir kısmı karşılanıyor.istanbulda hatta Türkiye'de belkide dünyada tek yerdir burası. Hayata karışmakta güçlük çeken anneler babalar kendı gibi arkadaşları olan çocuklar herkesin kendi aralarındaçok güzel kaynaştığı,yardımlaştıgı onlarında kendini yetersiz hissetmediği bir yer engelli cocuk ve yetişkinlerin okulu da denebilir bir nevi.Çok çok güzel düşünülmüş bir yer ve umarım sayıları artar. Engelli yakınlarının da gerek orda beklerken gerekse zamanlaması uymadığı için başka ortamlardaki kurslara katılamadıgı orda birşeyler ögrenebilmesi güzel. İçeriden de çekim yapmayı unuttum artık yaparım inşallah.Benden anlatması bu kadar .
Sağlıcakla kalın☺️

Sort:  
 3 years ago 

Her şartta üretmeyi başaran sen ve senin gibi kadınlar iyiki varlar 🥰

 3 years ago 

Her koşulda kendini geliştiren ve bir adım ileri taşıyan güçlü ve çalişkan kardeşim, enerjin bana ışık😍

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63282.43
ETH 3083.92
USDT 1.00
SBD 3.85