Yeni kankamla birlikte.. :) @pygmalion34



Selam arkadaşlar,
Kankamla bir fotoğraf çekelim dedik :))

kanka.jpeg

Kankam kamerayı tınlamamış bile :=)

Gece arkadaşlarla bir yürüyüş yapıp sohbet edelim dedik.
Yolda yürürken bu yeni kankam bizimle yürümeye sohbete dahil olmak istedi.
Biz de memnuniyetle karşıladık kendisini.

Kankamın başta aç olduğunu falan düşündüm fakat yanılmışım diye düşünüyorum. Yol boyunca bizle sadece yürüdü.
Belki de sadece biraz sevgi istiyordu bilmiyorum... Yani ben öyle düşündüm.
Biz ne tarafa gitseydik bizimle yürüyordu. Biraz sevgi göstersem neden mutlu olmasın ki diye düşündüm.

Yani sadece hayvanları doyurmak değil de biraz sevginin de gösterilmesi gerektiğini düşünüyorum. Daha da genişletirsek bir hayvanın barınmasına yardımcı olmak, onunla oynayabilmek vs.
Bunları yapan bir insanın merhamet hazzı da yükselecektir ki menfaat gütmeyen bu hayvanların da mutlu olmasını sağlarız.

Biraz dertleştikten sonra kankam dişi olduğu için çocuklarının yanına gitmesi gerekirdi. Tabii bizim de gitmemiz gerekiyordu.

Note: o.O
Bu arada Steem blokzincirindeki fotoğraflarımın az olduğunu fark ettim. :D
Bu fotoğraf burada bir anı olarak kalmasıyla ileride tekrardan bakıp bu günleri anacağım günleri merak ediyorum.
Sevgi ve saygılarımla..
@pygmalion34
03.12.2021
Sort:  
 2 years ago 

Sokakta her gordugum kediyi kopegi eve alma hevesim vardir. Mutlaka bi 5 dk dusunurum. Sonra bakamayacagima karar verip yoluma devam ederim. Ama sevmek dediginiz gibi biraz da olsa ilgi gostermek onlara da eminim cok iyi geliyordur. 😊

Teşekkür ederim, bakış açınız ve yorumunuz için.
Evet ben de öyleyim maalesef, sokakta biraz onlarla vakit geçirip ayrılıyorum. 😊😊

 2 years ago 

Sokak hayvanları için birazcık dahi ilgi sevgi gerçekten çok önemli, çok iyi yapmışsınız 😊

Kesinlikle öyle, teşekkür ederim. 😊

Güzel bir yazı olmuş.. Teşekkürler

Rica ederim. -Saygılarımla. :)

 2 years ago 

harika bir yazı teşekkürler 👍

Rica ederim :))

güzel bi paylaşım olmuş teşekkürler kardeşim

Rica ederim abi, saygılarımla. :))

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66272.75
ETH 3183.00
USDT 1.00
SBD 4.09