The Diary Game Better Life /Pazar günü 💘

in Steemit Türkiye3 years ago

Herkese merhaba arkadaşlar nasılsınız bakalım neler yapıyorsunuz umarım herşey yolundadır 💕
Beni sorarsanız evdeyim ve iyiyim kendimi önceki günlere rağmen daha dinç hissediyorum.
Bir hafta sonunun daha sonuna geldik umarım güzel bir pazar olmuştur sizin için.
Beni sorarsanız evdeydim bugünü eşimle kendime ayırdım.
Uzun bir aradan sonra bugün başbaşa bir kahvaltı yaptık.
Tabii kalabalığa alışmamızın dışında problem yoktu.
İnsanoğlu ne kadar tuhaf demi bazen yalnız kalmak iyi gelsede kalabalığın yeri çok ayrı oluyor.
Bizim için de sakin ve güzel bir gündü.

Kahvaltı sonrası olmazsa olmaz olan sohbet eşliğinde keyif kahvesi içtik.
Eskilerden konuşmak çok huzur verici değil mi sizcede ?

IMG_20211125_133252.jpg

Kahve sonrası biraz dışarı çıkıp yürüyüş yapmak istedik ki istemesemde zaten doktorum günlük yürüyüş yapmamı istiyor.
Bir çok şeye iyi geliyor ama çoğu zaman eriniyorum.
Tabi ne kadar erinsemde kocam oturmama izin vermiyor zorlada olsa yürütüyor :))
Bu evden dışarı çıkmama isteğimde tabi ki havanın da etkisi var çok soğuk malum gebelikte bağışıklık sistemi zayıf olduğu içinde en ufak birşey de çabucak hasta oluyorum.
Neyse sonuçta çıktık ve bir saati aşkın yürüdük.

IMG_20211201_143859.jpg

Daha sonra bizim için akşam yemeği vaktiydi.
Markete uğrayıp eksikleri aldık ve eve döndük.
Kocamın ev sevdiği yemeklerden birini yaptım bugün fırında tavuk 🐔
Yanına da güzel mis gibi bir pilav sizcede harika değil mi ?

IMG_20211110_190714.jpg

Yemek sonrası ise Steemit'e girip size bugünümü paylaşmak istedim.
Umarım keyifle okursanuz okuduğunuz için şimdiden teşekkür ediyorum.

NURSEL ÖZTEKİN 🍀

Sort:  

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

 3 years ago 

Güzel bir gün olmuş 😊

Afiyet olsun

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65144.58
ETH 2627.08
USDT 1.00
SBD 2.83