THEDİARYGAME-02.11.21 İŞ YERİNDE Kİ HAZIRLIĞIMIZI 🍽️🐬🦈

in Steemit Türkiye2 years ago

Herkese selamlar, sevgiler, muhabbetimiz bol olsun. Arkadaşlar herkese tekrardan merhabalar nasılsınız iyimisiniz umarım her şey yolundadır sizin şu soğuk havalarda inanın dışarda ki evsizler ve hayvanlar için gercekten çok zor rabbim tüm herkesin yardımcısı olsun. Şı dönem zorlu ve yıpratıcı bir dönem olacak gibi üstüne yeni varyantlar peş peşe cıkıyor. Neyse çok değerli steemit dostlarım bugün sizlere iş yerinde yaşadığım günümü anlatmak istiyorum. Dün sabah iş yerine gittim. Sabahın erken saatinde uyanmak zorunda kaldım çünkü otobüsler dolu dolu geliyor ve dolu olduğu için durakta bekleyen bir sürü insanı almadan gidiyor. Aslında lu pandemi nedeniyle almaması normal ama bu insanlar keyifleri için otobüsü kullanmıyor çoğu kişi işe yetişebilmek için o saatte bekliyor. Neyse ki işe geldim. Önce iş yerinde kahvaltı yaptık daha sonra kaldığımız yerden devam ettik. Çünkü öğlen saatlerinde şirket yemeği vardı o yüzden biraz aceleci davranıp işi erkenden bitirdik.

Screenshot_20211130_223353.jpg

Bu gördüğünüz balık kalkan balığı ve bu balığın mevsimi genelde mart ve nisan ayında daha çok bulunur. Ama bu balığı özel sipariş ile aldık. Bunu tavada dilim dilim kesip öyle yaptık. Bu balık gercekten çok lezzetli ve hatta balıkların şahı derler bunun için o yüzden bu balığı kendim de çok seviyorum.

IMG_20211130_223336.jpg

Bu gördüğünüz ise deniz levreği ızgarası bu balık genelde her mevsim bulunur. Nedeni ise levreğini çiftlik olanını da artık yapıyorlar. Yani havuzda yetiştiriliyor. Bunun en güzel hali yine ızgara, buğulama, ve tuzda olarak yapılır.

Screenshot_20211107_013207.jpg

Dediğim gibi biz bir yandan ustalarbşr yandan hazırlığını yaptı. Hazırlık yaparken ustalar ocağa ahtapot koyduklarını gördüm. Bunu yaptıklarını bizzat kendim gördüm. Bunu biraz haşladıktsn sonra sosun içinde bekletip daha sonra kollarını ızgara olarak servis yapıyoruz. Evet sevgili steemit dostlarım günüm hep hazırlık yapmak ile geçti. Bu aralar işler biraz yoğun önümüz yılbaşı ve çoğu şirketler yılbaşı yemeği verdiği için genelde bu aralar grup yemekleri oluyor. Benim için zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim. Görüşmek dileğiyle hoşçakalın 🐬🦈🦈🐬

Sort:  

Bereketli olsun

 2 years ago 

Çok teşekkürler saolun

 2 years ago 

Çok teşekkürler saolun

Harika şeyler paylaşıyorsunuz. Size yemeğe gelmek istiyorum. Ama ahtopot yemeyebilirim. Eşim çok sever o yer benim yerime 🤗

 2 years ago 

Tabi ki ne zaman isterseniz her zaman beklerim

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Ne kadar lezzetli olsa da ahtapot, yemek konusunda çok itici görünüyor.. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94