The Diary Game - better life 26 May \ Let's start the day together🌈🌼🍒

in Steemit Türkiye3 years ago

IMG-20210526-WA0007.jpg

kaynak

Hello beautiful people! How are you doing? Hope you are fine .. I have been working with a physical ailment for about 10 days, I spend the days when the problem is for my leg, lying still and lying in the water. I am lying to rest to put a lot of pressure on it. To add some joy to my life, which is not very colorful at the moment, I decided to write my day at steemit. This is both a purpose for me and it colors my day a little bit.

Merhaba güzel insanlar! Nasılsınız? Umarım iyisinizdir.. Yaklaşık 10 gündür fiziksel bir rahatsızlıkla baş etmeye çalışıyorum, problem bacağım da olduğu için günlerimi mümkün olduğunca hareketsiz ve yatarak geçiriyorum. Üzerine çok fazla baskı uygulamamam gerektiği için çoğunlukla yatarak dinleniyorum.. Şu sıralar pekte renkli olmayan hayatıma biraz neşe katmak için steemit de günümü yazma kararı aldım. Bu bana hem bir amaç veriyor hemde günümü biraz olsun renklendiriyor.

I have been writing a dream book for many years. This is not exactly daily, but I will write my dreams, goals and plans during the day. This provides the motivation necessary for my goals ..

Ben çok uzun yıllardır hayal defteri yazıyorum. Bu tam olarak günlük değil ama hayallerimi, hedeflerim ve planlarımı gün içinde mutlaka yazarım. Bu hedeflerim için gerekli olan motivasyonu sağlıyor..

Let's get to today! Because of my pain because my sleep pattern was disturbed, I woke up around 10:40 today, and when I wake up in the morning, I have a hard time recovering. I am a complete sleeper. After recovering a little, I went to the kitchen to prepare my favorite meal of the day, breakfast, and first thing I prepared my tea. I am a true tea lover! I have tea in the kitchen around the clock.

Şimdi bugüne gelelim! Ağrılarımdan dolayı uyku düzenim bozulduğu için bugün saat 10 : 40 civarı uyandım, sabahları uyandığım da kendime gelmekte çok zorlanıyorum. Tam bir uyku insanıyım.. Biraz kendimi toparladıktan sonra günün en sevdiğim öğünü olan kahvaltı hazırlığı için mutfağa geçtim ve ilk iş olarak çayımı hazırladım. Ben tam bir çay aşığıyım! Günün her saati mutfakta çayım bulunur.

C5RwZ0AB0Ynbo1K3xY.gif
kaynak

While my tea was ready, I started to prepare breakfast on the other hand, normally my breakfasts are usually sweet, various jams, creams and spreadable chocolates! But recently, my body continues to give me serious signals, I think I will continue too much that I am constantly experiencing minor health problems. So I decided more carefully about nutrition. My body needs a serious detox. I prepared a healthier plate today.

Çayım bir kenar da hazır olurken bir yandan da kahvaltı hazırlamaya başladım, normal de benim kahvaltılarım genelde tatlı ağırlıklı olur, çeşit çeşit reçeller, kaymaklar ve sürülebilir çikolatalar! Ama son dönem de bedenim bana ciddi sinyaller vermeye başladı sanırım çok fazla yüklenmiş olacağım ki sürekli ufak ufak sağlık problemleri yaşıyorum. Bu yüzden beslenme konusunda daha dikkatli olmaya karar verdim. Bedenimin ciddi bir detoksa ihtiyacı var. Bugün daha sağlıklı bir tabak hazırladım.

IMG_20210526_124439.jpg

IMG_20210526_124340.jpg

I prepared black pepper, turmeric, olive oil and started breakfast with this.

Yanında yine bağışıklık yükselten karabiber, zerdeçal, zeytinyağı karışımı hazırlayıp kahvaltıya bununla başlangıç yaptım.

IMG_20210526_123942.jpg

Of course, I did not prepare this huge plate for myself. This little lady has been trying to eat food for a very long time. She has been trying to eat what we eat. It's trouble nowadays, but sweet trouble!

Tabiki bu koca tabağı kendim için hazırlamadım..Bu küçük hanım çok uzun zamandır mama yemeyi Red ediyor biz ne yersek onu yemek istiyor onunla başım bu aralar bela da ama tatlı bela!

IMG_20210526_150002.jpg

IMG_20210526_150053.jpg

After breakfast, I tried to tidy up the messy dressing room, I couldn't get it together with someone because I couldn't step on my feet too much. I was a little interested in this room, you see the little lady here also helps me by lying down! 😂😂

Kahvaltı sonrası karma karışık olan giyinme odasını biraz toparlamaya çalıştım, ayağımın üzerine çok fazla basamadığım için burayı bir süredir toparlayamamıştım. Biraz bu odayla ilgilendim, Küçük hanım da burada görüyorsunuz bana yatarak yardımcı oluyor! 😂😂🐶

IMG_20210526_134330.jpg

It is 14:30 now and it was tiring for me to tidy up the room, it makes me sleep, I need some open air. I took my dream book and went out to the garden to come to myself. Of course, since I couldn't stop eating something, I took some fruit with me as a healthy snack and I have enough motivation to write!

Saat şuan da 14:30 ve odayı toparlamak beni biraz yordu, aldığım ilaçlar uyku yapıyor biraz açık havaya ihtiyaç duyuyorum.. Kendime gelmek için hayal defterimi alıp bahçeye çıktım. Tabiki birşeyler yemeden duramadığım için sağlıklı atırştırmalık olarak yanıma biraz meyve aldım ve yazmak için yeterli motivasyona sahibim!

IMG_20210526_135232.jpg

I am going to be buried in my dreams, I am sending my body love, may your day be colorful, joyful and beautiful!

Ben hayallerime gömülmeye gidiyorum size sevgimi gönderiyorum gününüz renkli, neşeli güzel geçsin!

Goodbye ...!

Hoşçakalın..!

The images belong to me personally!

Görsellerin tamamı şahsıma aittir!

Sort:  
 3 years ago 

Canım benim geçmiş olsun. Rabbim şifa versin ve hemencecik iyileş. İnsanın neresi ağrıyorsa canı da orada oluyor. Umarım iyi olursun 😍 çok güzel ve sağlıklı bir kahvaltı hazırlamışsın. Ellerine sağlık 🤗

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim canım benim 🌼🤍 dua et benim için 🌈🐰

 3 years ago 

Ederim tabiiki etmem mi kuzum benim. Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah 🙏

 3 years ago 

Amiin 🙏çook öpüyorum 😘🌸💗

Büyük geçmis olsun...umarım hemen atlatırsınız aģrıarınızı...🙏
Emeģınıze saglık, yazınız mükemmel..👍🌹

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim güzel yorumunuz için🌸💗🐰

 3 years ago 

Çok Geçmiş olsun. Hayal defteri fikrini sevdim 👍güzel bir yazı olmuş

 3 years ago 

Çok teşekkür ederim 🙏🌼 çok motive ediyor tavsiye ediyorum size de 🌈🍒

 3 years ago 

Lady aynı ben işi hiç sevmiyoruz 😁🥰

 3 years ago 

Geçmiş olsun. Acil şifalar dilerim. O küçük hanımın bakışları beni benden alıyor. Nasıl bir ciddiyet ☺️

 3 years ago 

Teşekkür ederim canım 😘🙏 Çok Nazlıdır kendisi bütün gün yemek beğendirmeye çalışıyoruz 😂🐶

Geçmiş olsun . Ne kadar sağlıklı beslenmişsiniz bugün. Ayrıca köpeğiniz çok tatlı maşallah :)

 3 years ago 

Teşekkür ederiz ablasııı🐶☺️🌼

merhaba;

Bu gönderiyeTürkiye Temsilci kuratörü -steemcurato6 hesabından olumlu oy verildi.

image.png

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64383.21
ETH 3098.60
USDT 1.00
SBD 3.89