The Diary Game-Better Life 15- May 2022- || Club100

in Steemit Türkiye2 years ago

Merhaba arkadaşlar nasılsınız umarım çok iyisinizdir.

Burdurda okuyan kardeşim yaklaşık 1 haftadır bizdeydi. Bu sabah saat 10.30 okula tekrar dönecekti. Sabah saat saat 8 de uyanıp, kardeşim için kahvaltılık bişeyler hazırladık, beraber kahvaltı yaptıktan sonra saat 9.30 gibi otogara gitmek için evden çıktık.



Fotoram.io (91).jpg


Otogar evimize yarım saat kadar uzaklıkta olduğu için biraz erken çıkıtık, otogara vardığımızda otobüsün biraz geç geleceğini öğrendik. Yolda bisiklet turnuvası varmış bu yüzden gecicekmiş. Kardeşimle otobüsün gelmesini bekledik saat 11.00 gibi otobüs geldi ve kardeşim burdura gitti. Bende tekrardan eve geldim.

Eve geldiğimde oğlum yeni uyanmıştı, ona bugün motorumuzu beraber yıkama sözü vermiştim. Kahvaltısını yaptıktan sonra, önce bir market turu yaptık. Kaç zamandır oğlum karpuz istiyordu. Karpuz almak için birkaç market dolandık.


IMG_20220515_141657.jpg


Gittiğimiz bazı yerlerde fiyat çok yüksekti, bazı marketlerde karpuz yoktu. En son gittiğimiz markette karpuzu bulduk. Bi tane karpuz alıp tekrar eve doğru geldik.


Fotoram.io (92).jpg


Oğluma söz verdiğim gibi, beraber motorumuzu yıkamak için gerekli olan malzemeleri götürdük. Motoru güzelce yıkadık ve kuruladık.


IMG_20220515_154713.jpg


Bugün tuttuğum takım olan Beşiktaşın saat 16.00 da Göztepe ile maçı vardı. Maçı izlemek için bilgisayar başına geçtim. Maç saat 18.00 gibi bitti. Sahada 9 kişi kalmamıza rağmen rakibi yenmeyi başardık. Bu sene sakatlıklar yüzünden ligde çok fazla istenen performansı veremesekte, önümüzdeki sene daha iyi olacağına innaıyorum.


IMG_20220515_185946.jpg


Maç bitiminde eşim, pazardan sebze ve meyve almamı istedi. Saat biraz geç olmuştu ama yine de pazar alanına gittim. Pazar alanına vardığımda çoğu tezgah toparlanmış ve gitmek üzereydi. Eşimin vermiş olduğu listede ki meyve ve sebzelerden uygun bulduklarımı aldım ve eve doğru geldim.


IMG_20220509_214833.jpg

Eve gelirken oğlumun büfede olduğunu gördüm, kayın pederim ile beraber büfenin dolabında eksik olan malzemleri yerleştiriyorlardı. Bende onlara yardım ettim ve biran önce dolabı yerleştirdik. Daha sonra akşam yemeğimizi yemek için eve geldik.

IMG_20220509_222156.jpg

Yemekten sonra, bir süre oğlum beraber balon oynadık.Oğlum yorulduğunu ve dinlenmek istediğini döyledi. Bugün pazar ve takip ettiğim Yargı dizisinin yeni bölümü vardı. Normalde internetten izlerdim ama bu sefer değişiklik yapıp bilgisayardan canlı izlemeye karar verdim.

Yaklaşık 2 buçuk saat süren diziyi izledikten sonra gidip uyudum.

Bugün anlatacaklarım bu kadar, Makalemi okuduğun için teşekkür ederim. Club100 üyesi olarak steemit platformunda paylaşımlara devam ediyorum.

Bilgi

Huawei P Smart 2019 Telefonumdan Çekilen Tüm Fotoğraflar. Bana ait.

#club100 #thediarygame #lifesytle #betterlife #steemexclusive #tr

Sort:  

Congratulations, your post has been upvoted by @scilwa, which is a curating account for @R2cornell's Discord Community. We can also be found on our hive community & peakd as well as on my Discord Server

Manually curated by @abiga554
r2cornell_curation_banner.png

Felicitaciones, su publication ha sido votado por @scilwa. También puedo ser encontrado en nuestra comunidad de colmena y Peakd así como en mi servidor de discordia

Hello friend, I wanted to ask you if you would be interested in forming a curation team with me.

I'm @rafaelcmontero, Venezuelan, Steem Travelers Mod. #club5050

my discord
rafaelcmontero#6630

telegram group
https://t.me/+R3Gh8zOR0iJhYjcx

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66137.63
ETH 3161.38
USDT 1.00
SBD 4.13