Thediarygame betterlife Guzelliklerle gel mart ☀️🌼

in Steemit Türkiye2 years ago

IMG_20220223_164118_454.jpg
Merhabalar steemit turkiye ailem nasilsiniz iyimisiniz ?umarim mart ayi guzel gecer. Hepimize yeni guzel baslangiclar olur. Ben guzel başlamadım ama tek duam güzelliklerin olmasi yine acillik oldum. Beni bir umutsuzluğa soktu gibi.. Geçmeyen başimla ilgili sağlık sıkıntıları... doktorum noroljiye gönderdi ama ki sira alabilirsen.bizim tek sıkıntımız bu. hastane dolu ama sira almak ne mumkun olume sanki mahkum birakiliyorsun bu yüzden cok sinirleniyorum. Acilden giris yaptim. Ilgilenirler diye beyin kanamasi yada inme gibi bir durumum olamadığı icin beni taburcu ettiler. Sevk bile etmiyorlar. Ağlarımla tekrar eve döndüm. Bana bakmalarini icin illa ölüm döşeğine mi gelmem lazim anlamıyorum.. hep duamdir rabbim iyi insanlar çıkarsin karşına diye.. suan bekliyorum bakalim sira ne zaman gelecek diye !
Rabbime emanetim ondan baska sığınacak kimsem yok hersey onun elinde ! ❣
Suan kayinvalidemdeyim eline saglik yemeklerimizi yapmis. Oraya geldik. Simdi kahvemi yudumlarken size icimi dökmek istedim. Okuduğunuz icin şimdiden cok tesekkur ederim. Dualarinizda beni unutmayın 🌼
20211218_161246.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59128.17
ETH 2522.40
USDT 1.00
SBD 2.48