Thediarygame betterlife 02.02.2022 cokta ozel gecti 🤪🤣🤣

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Merhabalar ben bu yerden biriyim şarkısıyla size basliyorum 🤭😁 nasilsiniz iyi misiniz? Inşaallah cok cok iyisinizdir..ben gunu baya kosturmali basladim. Esimi ise gonderdim ve kahvaltilik ikramliklarimi hazirlamaya basladim. Cunku misafirim geliyordu. Onlari hallettim. Kizimi okula götürdüm. Geldim hazırlıklara tekrar devam ettim. Ve arkadaslarim geldi. Guzel bir şekilde dolu dolu gunumuzu geçirdik. Ozlemisiz birbirimizi 🌹

![20220222_100819.j(
Sonra onlar gitti.. bende kizimi okuldan alma saati gelmişti. Onu almaya gittim. Donerken onun arkadaşlari geldi anneleriyle oturduk. Sohbet muhabbet zaman nasil gecti hic anlamadım.
20220222_114516.jpg
Kahve icerken esim aradi. Aksam arkadaşım yemeğe geliyor. Onlar gider gitmez yemek yapmaya başladım. Yağlama yapicaktim.hamur yogurdum ve ic harcini hazirladim. Onu yaparken hamurun mayalandi. Hemen acmaya basladim. Ama o kadar yoruldum ki boyle birsey niye yaptim demeye is isten geçmişti. Cok sukur onlar gelmeden hazir oldu.
20220222_180010.jpg
Esimgil yemek yerken bende dinlenmis oldum kizimda uyuyordu hemde onun uyanmasini bekledim. Oda uyaninca birikte yemis olduk. nasil bir gundu bilmiyorum saat 21.30 uykuya gecip uyuduk. 🤣 bizim icin cok ozel bir gun olmus oldu 🤭🤭

Sort:  

Güzel bir kahvaltı sofrası...

 3 years ago 

Tesekkür ederim

kaliteli.png

Günün kaliteli gönderisi seçildiniz. Steemit-Türkiye Topluluğunda aktif olmaya devam edin.

Steemit Türkiye Team

#club100 etiketini kullanabilirsiniz.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58956.47
ETH 2517.89
USDT 1.00
SBD 2.48