Merhaba Arkadaşlar 😊

in Steemit Türkiye3 years ago

Sizlere bu akşam beni ziyadesiyle memnun eden bir konudan bahsetmek istiyorum.
Kendime yeni bir dost ediniyorum bunun tohumlarını atmaya başlamıştık ve çok şükür filizlenerek devam ediyor 😊
Ben yeni arkadaşlar yeni dost çevre edinmeyi farklı insanlar tanımayı ve yeni olaylar yaşamayı çok seviyorum. Rabbim kimseyi tanıdığında güzel iyi dediği insanların sonradan kötü olduğu tanısına vardırmasın inşallah 🤲
Bu bağlamda bahsetmek gerekirse tekrardan birlikte çok güzel vakit geçirdik onunla ilk olarak canlı müziğe gittik uzun zaman sonra ne kadar eğlendiğim anlatsam az gelir 🤭

457764.jpg

Daha sonra onu evime davet ettim birlikte yemek yedik 😊

IMG-20211121-WA0030.jpeg

Çok hoş sohbetle devam eden günümüzü çerezler ve sohbet tatlısı olan kahveyle devam ettirdik...

IMG_20211121_214654.jpg

IMG_20211121_213554.jpg

Eminim hepinizin bu şekilde güzel bir gün geçirdiği insanlar vardır. Böyle anların kalıcı olması dileğiyle.
Tekrar görüşmek üzere saygıyla kalın 🤍💐😊

Sort:  
 3 years ago 

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz. Dostluğunuzun ve arkadaşlığınızın daim olmasını dilerim🙏

 3 years ago 

Teşekkür ederim..

 3 years ago 

Başta söylediginiz duaya amin diyorum. 🤲Ellerinize sağlık hersey cok guzel gorunuyor. 😋

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

 3 years ago 

Dostluğunuz daim olsun 🙏🏻

 3 years ago 

Teşekkür ederim 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58948.02
ETH 2507.62
USDT 1.00
SBD 2.47