"My Steemit History". Хроніки мого перебування на Стіміті

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

CAM00693.jpg

Всім привіт! Як я написав у вчорашньому пості, я отримав виклик написати свою історію появи та перебування на Steemit, аж від двох людей, від @strekoza та @antorv, тому я не можу проігнорувати це запрошення. Термін спливає сьогодні, то ж за декілька годин до закінчення доби вирішив нарешті взятися за діло 😊.

Як я опинився на Стіміті? Мені розповів про дивовижну соцмережу, де користувачі можуть заробити тисячі доларів за один пост, один мій знайомий. Це було одразу ж після старту соціальної мережі липні 2016 року і то був легендарний час, який я проґавив, оскільки пропустив слова знайомого (який познайомив мене із криптовалютами загалом) повз вуха. Але все ж зареєструвався на Стіміті доволі рано, щоб носити почесне звання старожила. Це сталося наприкінці серпня того самого 2016-го. А свій перший пост я написав взагалі у вересні. Через зниження курсу тисячі за пост не можна було отримати, але сотню от сотню за пост мені вдалося заробити, щоправда не за перший (який взагалі був у мене "блін комом", бо це був лише тестовий пост), а за четвертий. Це був пост про гриби, звичайний такий пост грибника, якому пощастило знайти гарне грибне місце і який цим вихваляється 😄. Фото були зроблені мобільним телефоном, непогані як на той час, але нічого особливого. Ось декілька з них (і титулка також):

CAM00690.jpg

CAM00692.jpg

CAM00688.jpg

І коли я побачив під своїм постом круглу цифру "100", я не повірив своїм очам. Насправді для мене тоді це було щось абстрактне, зовсім не сприймалося як якісь гроші. Лише коли відбулася виплата і я зміг відправити цю суму на криптовалютну біржу я повірив, що це реально (тоді був зовсім інший розподіл виплат, не 50\50, а 75/25, тобто автори отримували більше, але і лінійна формула для механізму виплат не застосовувалась, тобто щоб твій голос був чогось вартий, то треба було мати застейканих у Steem Power набагато більше ніж зараз).

То ж коли я повірив, що реально заробляти, публікуючи фотографії (я спеціалізувався на фотоконтенті в основному тоді), в мене наче виросли крила. Незважаючи на те, що розмір виплат за пости постійно знижувався у зв'язку із постійним падінням курсу Steem, в тому ранньому Стіміті склалася свою тепла, лампова атмосфера через невелику кількість користувачів (бо перша хвиля авантюристів, які вже не могли отримати декілька тисяч баксів за декілька слів та фотку, відійшла, а лишилися лише справжні ентузіасти одним з яких став я, моя дружина @shady (яка зараз не публікується на Steemit), активним блогером серед українців з тих ранніх часів залишилася, мабуть лише @olga.maslievich). Проводилися цікаві конкурси (я двічі здобув перше місце у фоточеленджі 😊, у кулінарних конкурсах також брав участь).

А курс Steem тим часом знижувався, сягнувши тим часом у березні 2017 року найнижчого курсу за всю свою історію. Я тоді ще не знав, що це була чудова можливість інвестувати і отримати мега прибутки)). Бо 2017 рік - це був рік, коли росло все, це був рік ICO та зростання біткойна від 1000 доларів до 20000 "зелених". Ріс і курс стіму, і знову винагороди за пости почали збільшуватися. А ще влітку 2017 року було змінено механізм виплат на лінійний, через що протягом тижня чи двох всі автори отримали величезний бонус у вигляді більших ледь не у 10 разів виплат, тоді нам з дружиною на двох вдалося заробити 500 sbd, які продали по 2 бакси і на всю суму вклалися в ICO EOS. Це був початок довгої черги вдалих, іноді дурних, але, в кінцевому підсумку, успішних рішень, які призвели до того, що у нас з'явилися кошти на початок будівництва будинку.

До кінця року виріс курс як SBD (на піку був $16), так і стіму (максимум був $8). Я міг продати тоді по вісім частину нашого стіму, але ... не зробив цього. А продав пізніше весь по 50 центів, бо треба було вікна вставляти. 😆

Під час ведмежого ринку робити виплати знову знизилися, але зі Стіміту я не йшов, залишаючись тут навіть після хард форку. Але все ж десь півроку, влітку та восени 2020 року мене тут не було, бо тут творилося щось незрозуміле, підтримка геть знизилася, народ був розгублений і масово залишав платформу. Серед них, на жаль, був і я.

На Стіміт я знову повернувся завдяки @cranium, саме від нього я дізнався, що тут знову налагоджується життя, відбуваються ігри щоденників, знову почалися цікаві конкурси. Тож ось вже як півроку я знову тут 😊.

Я знову потихеньку накопичую Steem Power (хоча при підвищеному курсі я нараховують набагато менше) і сподіваюся, що Steemit ще довго залишатиметься таким цікавим місцем, яким платформа є на даний момент 😃.

P. S. Згідно правил я маю вказати трьох друзів, яким я передаю естафету. До завершення конкурсу залишилося лише декілька годин, то ж це навряд чи вже спрацює, але правила є правила, то ж нехай це буде @cranium, @shady та @olga.maslievich.

Sort:  
 3 years ago 

Напомнили мне отдых в Карпатах. Ежедневно ходил, собирал грибы , после мне на кухне готовили очень вкусный жюльен)

 3 years ago 

М-м-м, жюльєн ! Справжня смакота! 😊

 3 years ago 

О, то у вас будинок будується за стіми?) Непогано!
Бачила пост вашої дружини місяць тому, але не зайшло їй, мабуть, продовжувати:)

 3 years ago 

Ну, не зовсім, але то був стартовий капітал))

 3 years ago 

Чудово! А одна учасниця от мріє купити за стіми квартиру, і я думаю, в неї вийде🥂

 3 years ago 

Тоді успіхів їй і розумного інвестування!

 3 years ago 

Привет. Случайно зашла, мой ник не правильно написал))

На стимите с 2016 года? Угого. Вот это опыт.

 3 years ago 

Так, я ветеран 😊

 3 years ago 

Приветствую! Приглашаю принять участие в конкурсе по улучшению нашего сообщества Steem-BRU (BY-RU-UA).

Краткое конкурсно-аналитическое изложение и ответы на вопросы конкурсантов (которые участвуют) здесь.

(Мене не зламали, просто копіпаста російською, бо всім одне розсилаю)))

 3 years ago 

(Мене не зламали, просто копіпаста російською, бо всім одне розсилаю)))

🤣🤣🤣

Ок, спробую знайти час на повноцінний пост, хоча єдине, що мене хочеться написати, то це "Астанавітєсь" 😆 Трохи почитав, які там срачі розвели з приводу апів, очі на лоб полізли. В мене, звичайно, були (і є в принципі питання до апання) куратора01, проте до апів шостого ніколи не придирався, бо бачив що їх роздають більш-менш адекватно

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64647.93
ETH 3160.25
USDT 1.00
SBD 4.09