GRAFFITI OF MY CITY. LVIV

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

Ох, я зараз, як у фільмі "Викрасти авто за 60 секунд", з часу, щоб опублікувати пост залишилося двадцять хвилин до півночі, то ж треба поспішати ☺.

Сьогодні я хочу поділитися деякими фотографіями графіті, зроблених на вулицях Львова. Розпочнемо з графіті Параджанова, оскільки Львів - мистецьке місто )) Знаходиться у провулку, який веде до Вірменської церкви.

Графіті на трамвайній зупинці неподалік від драматичного театру ім. Лесі Українки, яке закликає нас згадати про материн голос:

image.png

Кумедна пташка на стіні будинку десь в центрі, не пам'ятаю де точно:

Бувають у Львові і віршовані графіті, теж на трамвайній зупинці:

image.png

Гадаю, поки досить, мені ще треба пост закінчити, думаю, що наступного тижня я підготуюся краще 😄.

Sort:  

image.png

Ой, а я там был)))

 3 years ago 

Так, там туристи часто ходять))

 3 years ago 

дякую, але я вже не встигла))))

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 62796.11
ETH 3045.55
USDT 1.00
SBD 3.85