Contest // Topic of the week №20 // Are you afraid of public speaking? ...вже не боюсь )))

in Steem-BRU (BY-RU-UA)3 years ago (edited)

IMG_20210606_212851_413.jpg

А яким був мій перший вихід на сцену? 25 років тому я дуже добре запамятала , як мене запросили на сцену, щоб нагородити за досягнення в одній із компаній МЛМ. Мені реально тряслись коліна і дрижав від хвилювання голос! Добре, що мені тоді потрібно було сказати мало слів ))) А потім було багато проведених презентацій в компанії Наша марка, і навіть проводила семінари на великій сцені Львівського палацу мистецтв в якості ведучої. Тим не менше, коли після невеликої перерви знову вийшла на сцену перед чужою аудиторією, відчула шалене хвилювання! Ще не була як риба в воді на сцені.
Тоді мабуть зрозуміла, що я людина маленьких аудиторій. Мені часто говорять, що я маю талант ведучої, я сміюсь, що могла б бути тамадою )
Але моя впевненість залежить мабуть від того, наскільки позитивною є аудиторія до мене і наскільки великим є мій ентузіазм. Я маю досвід створення клубів. І ось два роки тому до мене прийшла ідея створити третій клуб, який ми назвали "Turcoffee for Gourmets".

IMG_20210606_212840_020.jpg

IMG_20210606_212835_638.jpg

ресторан Вежа у Львові*

IMG_20210606_212842_602.jpg

Я думала про те, де б мені проводити зустрічі мого клубу, і ось одного разу в січні 2019 року я йшла через Стрийський парк у Львові, і побачила ресторан Вежа. Ось так місцем зустрічі протягом року стала затишна комірка в Вежі. Звісно, цей клуб мав основою каву, але потім з'явився ще музичний, творчий аспект цього клубу. Тому що обличчям мого клубу став саксофоніст Юрко, мій давній приятель.

IMG_20210606_214758_025.jpg

Шукаючи фото для цього поста, я натрапила на кумедне відео, де я в клубі Едісон на зустрічі "Stand up" розповідаю про ідею клубу і як я запросила Юрка саксофоніста, щоб він став обличчям мого клубу 😀 Можна довго розповідати про мій досвід виступати публічно, а можна подивитись і посміятись )))

IMG_20210606_212827_872.jpg

Ось там в клубі Едісон мене осяйнула ще одна ідея - створити ізюминку в клубі кави по турецьки - караоке по англійськи , так щоб всі собі голови ламали - а який же звязок між кавою по турецьки і караоке по англійськи )))
І потім щомісяця були зустрічі з караоке по англійськи. Ось фото знаменитої зустрічі "Захід сонця на верхівці Вежі, де ми з Вадимом співаємо "Lady in red ♥"

IMG_20210606_212734_984.jpg

Потім був ще проект "кава + бачата", який раптово зупинився через початок карантину в березні 2020 року. І тепер мій клуб чекає нових зустрічей і мене в ролі ведучої 😀

Дякую за чудовий конкурс Are you afraid of public speaking?,
організований @slon21veka

Sort:  

Я помню эту вежу - она в виде круглой башни? В парке - верно же?

 3 years ago 

Так, ось вона на фото. Там є так званих 9 поверхів )

 3 years ago 

Я тоже когда-то занималась "Нашей Маркой"!))) Оленька! Вы, действительно, запросто ведёте себя на сцене! Да и в жизни тоже!)))

 3 years ago 

Так, я мабуть таки справжня, коли виступаю )))

 3 years ago 

Доречі про Нашу Марку, я там була керуючою Львів 7. Може ми з вами зустрічались в Харкові на семінарах ?

 3 years ago 

Нет, я в Харьков не ездила - у меня был не тот статус.))) В Запорожье немного распространяла среди родных, друзей и знакомых, а потом отошла от этого - не моё!)))

 3 years ago 

Зрозуміло. А хто був ваш керуючий, памятаєте ?

 3 years ago 

Фамилию уже не помню - это было так давно!!!))) Зовут Людмила и живёт в Южном микрорайоне...)))

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 71288.26
ETH 3580.30
USDT 1.00
SBD 4.77