#3 | Kytkova zpráva: Jak to se mnou bylo a co bude dál

in KryptoHodler4 years ago

Kytkova-zpráva-3-1024x709.jpg

Moje jméno je Kytka. Do kryptosvěta jsem přišel svým vědomým
rozhodnutím. Přišel jsem tvořit. Přišel jsem usměrnit své ego tvůrčím
směrem a podělit se o speciální články. Ze začátku jsem neplánoval psát o
kryptoměnách. Přinesl jsem na kryptoweby články o osobním rozvoji a
různých formách bohatství. Zároveň jsem přišel proto, abych se učil od
ostatních, kteří tomu rozumí víc. Přišel jsem tvořit, ale přišel jsem
taky zkusit vyrůst. Jsem tu a  kdo má radost, děkuji. Komu se nelíbí,
budete se muset smířít s tím, jak to je.

A jak to vlastně bylo?

Mimo jiné jsem začal investovat do kryptoměn s jasným cílem. Na kryptoměnách chci vydělat peníze.
Přišel jsem hodlovat a změnit svůj život. Takový je můj cíl. Než mě
odsoudíte, uvědomte si, že každý jeden z vás denně usiluje o peníze.
Pracujeme, abychom jedli, bohatneme, abychom rostli. Potřebujeme peníze,
abychom žili a nechceme jen přežívat v kleci na svobodě, chceme volnost
a svobodu.

Nestačí jen chtít, nadávat nebo brečet, že je třeba si pro to jít a
něco dělat. Já se snažím něco tvořit, co bude mít hodnotu. Kryptosvět mi
dal ochutnat svou odvrácenou stranu. Po letech zde jsem viděl mnoho.
Viděl jsem mnohé z vás, jak po sobě vzájemně šlapete a vzájemně si
mnohdy škodíte. Potkal jsem pár velice samolibých jedinců. Zjistil jsem,
že bych se měl bát přiznat, že něco nevím, a pak jsem šel a hodil to za
hlavu, připraven ukázat pravou tvář. Nejsem znalec, nejsem odborník,
jsem jen autor, jen jeden z vás.

Moje prsty poněkud neuměle vyťukávají na klávesnici rytmus slov.
Přenáším to na web, digitalizuji své myšlenky na vlastní články a
přihazuji informace a novinky z kryptosvěta, ve snaze tvořit dobrý web.
Dělám co umím a mám svědomí čisté. Založil jsem web, jehož poselstvím je
HODL a který z vás neděla tradery ale investory.

Vnímám, co kolem sebe vidím. Kryptosvět mne v mnohém udivil, v lecčemž zklamal. Stále mi dává největší smysl HODL
a stále věřím, že stát na straně decentralizovaných kryptoměn je
správná volba. Nelíbí se mi enormní množství podvodů a zlosti, které tu
panují, ale to mě neodradí.


Hledám to dobré v kryptosvětě

Nechci se zabývat jen problémy a špatnými stránkami kryptosvěta.
Špatnostmi a zločiny na finančních trzích, na které je kryptomarket v
určitém bodě napojen. Věřím v opravdové principy kryptokomunity…

  • Jako je vzájemná pomoc a ochota pomáhat obecně.
  • Jako je dokázat se postavit za správnou věc, podpořit správnou věc a být ochotný darovat.
  • Jako je důraz na soukromí a svobodu, vzájemný respekt a úsilí budovat něco skvělého.

Bitcoin umožnil změnu
peněz, kryptoměny chějí měnit svět. Nezlobme se na ně, pokud se to
pokaždé nepodaří, je to přece jen těžký úkol. Dopřejmě podporu snažícím
se projektům, řekl bych…

Okolní svět je zase jednou k Bitcoinu nahluchlý, razí se bezbřehé
dofukování ekonomické bubliny, jako by to mělo trvat navždy. Tlak
systému na člověka se také stupňuje. Pravidla a mantinely, které jsme si
vytyčili, nás možná jednou udusí. Snad se podáří trend zvrátit.
Kryptoměny v tom mohou hrát velkou roli. Budeme zároveň mezi prvními,
kdo si všimne případného budování “Matrixu” pomocí digitálních nástrojů,
CBDC, cenzury, špehování, atd. Úloha decentralizovaných technologií v
takovém případě získá nebývalou vážnost.

Jinak bych ale raději věnoval pozornost příjemnějším věcem. Rád bych
viděl hodlery, jak si plní své sny. Možná jednou společně dokážeme velké
věci. Peníze můžou měnit svět k lepšímu. Jde o to, jak je použijete.
Lambo mi nic neříká, ale mluvím za sebe. Po všem tom digitálním třpytu
se opět začínám občas obracet směrem do přírody.
Do skutečného světa, což není ani kryptosvět, ale ani svět politiky a
“tradičních” financí. Skutečný svět je tam venku za oknem.


Masa obyčejných lidí

Stalo se, že komunita, nebo její část, věří, že cenu krypta řídí jen
velryby a algoritmy. Mám k tomu výhrady. BTC je omezené množství a čím
víc drobných hodlerů, tím lépe pro Bitcoin i jeho stabilitu. Ať už je
účelem Bitcoinu nahradit peníze, být aktivem a zajištěním proti inflaci,
nebo vše dohromady, přinesl nový koncept. Tímto konceptem je budování
projektu, který nemá vedení. Je to něco úplně nového, co tu dříve
nebylo. Je to systém, který nemá centrální vládu či vedení.

Díky tomu si lidé mohou uvědomit, že je možné, aby fungovalo něco, co
nemá šéfa ani centrálu. Masa lidí má nyní novou možnost, jak uniknout
ze sevření systému. A systém, přiznejme si, má chyby, které může
decentralizovaný kryptosvět vyvážit. Přiznejme si, že ochrana práva a
spravedlnosti bývá zneužívána k potlačení svobody lidí. Moc a nadvláda
nad lidmi v některých lidech vyvolává násilnické sklony a opojení.

Byli jsme svědky, jak se boj s terorismem zneužívá k pošlapávání
lidských práv. Vidíme, že boj proti praní špinavých peněz slouží jako
záminka pro omezování soukromí. Nyní máme alternativu, máme Bitcoin a
další decentralizované projekty a jak s tím naložíme, to už záleží na
nás. Záleží to na mase obyčejných lidí, která se buď rozhodne Bitcoin
používat, nebo tuto šanci zahodí. Já patřím k těm, kdo tomu pomáhají a
současně sleduji, kam se to posouvá a vyvíjí.


Teď už víte, jak to se mnou bylo a co mě na kryptoměnách zajímá.
Přišel jsem, abych se něco naučil. Snažím se tvořit a během hodlování
šířím povědomí o Bitcoinu a kryptu. Poslední 3 roky se denně vzdělávám a
pracuji na sobě, společně s vámi. Věřím, že krypto je nejen o penězích,
ale že přináší něco nového. Trochu překvapivě to nejdůležitější není
digitalizace, ale důraz na decentralizaci, svobodu, soukromí a peníze ve
vlastních rukou masy obyčejných lidí.


Článek z webu KryptoHodler: https://kryptohodler.cz/3-kytkova-zprava-jak-to-se-mnou-bylo-a-co-bude-dal/

Sort:  

Uff. Bylo co číst.
!trdo

Congratulations @zirky, you successfuly trended the post shared by @kytka!
@kytka will receive 0.23847413 TRDO & @zirky will get 0.15898275 TRDO curation in 3 Days from Post Created Date!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Congratulations @kytka, your post successfully recieved 0.23847413 TRDO from below listed TRENDO callers:

@zirky earned : 0.15898275 TRDO curation


To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66441.00
ETH 3217.31
USDT 1.00
SBD 4.22