Promoting steemit in the Abaa khel area of mianwali district is a top priority for me and my friends.

بسم اللہ الرحمن الرحیم

شروع کرتا ہوں اللہ کے بابرکت نام سے جو بڑا مہربان اور نہایت رحم کرنے والا ہے۔

سب سے پہلے میرے سٹیمٹ کےتمام دوستوں کو اسلام علیکم

میں آج اپنی پوسٹ میں اس بات کا ذکر کروں گا کہ ہم اپنے علاقے میں سٹیمٹ کو پھیلانے میں کتنی کوشش کر رہے ہیں۔اور کس طرح دور دور علاقوں میں جا کر لوگوں کو معلومات دے رہے ہیں۔میں اور میرے دوست پوری کوشش کر رہے ہیں کہ ہم اپنے گردو نواح پورے علاقے میں سٹیمٹ کے بارے میں لوگوں کو آگاہی فراہم کریں۔یہ ایک بہت اچھا پلیٹ فارم ہے جہاں پر ہر بندہ کام کر سکتا ہے کسی پر کوئی پابندی نہیں چاہے عورت ہے یا مرد اس میں کوئی ممانعت نہیں اور یہ بھی بتا رہے ہیں کہ آپ کسی بھی موضوع پر پر آرٹیکل لکھ سکتے ہیں کسی بھی چیز کی معلومات فراہم کر کےکام کر سکتے ہیں یا کسی بھی چیز کے نفع و نقصان کے بارے میں بتا کر بھی کام کر سکتے ہیں ہیں اگر کوئی عورت ہے تو سلائی کے بارے میں بتا کر بھی پوسٹ لگا سکتی ہے ہے یا پھر کھانا تیار کرنے کا طریقہ کار لکھ کر بھی پوسٹ لگا سکتی ہے۔

میں اپنے ملک کی نمائندہ پاکستان ان یوسف ہارون خان کا شکر گزار ہوں

جناب یوسف ہارون خان جو کہ ہمارے ملک پاکستان کی سی آر ہیں میں ان کا بہت شکر گزار ہوں ہمیں اپنے پورے علاقے میں سٹیمٹ کے بارے میں کوئی بھی مسئلہ پیش ہو تو جناب یوسف ہارون خان اپنے پورے طریقے سے سمجھاتے ہیں اور ہر وقت ہمیں گائیڈ کرتے رہتے ہیں اور ہماری مدد کرتے ہیں اور جناب یوسف ہارون خان پورے علاقے میں جا کر ہر جگہ لوگوں کو سٹیمٹ کے بارے میں معلومات فراہم کر رہے ہیں اور یوسف خان نے ہم تمام ساتھیوں کو پوسٹر بھی بنوا کر دیے ہیں تاکہ ہم لوگوں کو آسانی کے ساتھ آگاہی فراہم کر سکیں اور ہمیں کوئی بھی مسئلہ پیش نہ آئے تاکہ ہم لوگوں کو آسانی کے ساتھ سمجھا سکیں کی جناب یوسف خان بھی چاہتے ہیں کہ ہمارے پورے ضلع میں سٹیمٹ کا کام پھیل جائے آئے تاکہ ہر شخص اس سے فائدہ اٹھا سکے اور ہر بندہ کو روزگار کا موقع ملے۔میں ایک بار پھر یوسف ہارون خان کا دل کی گہرائیوں سے شکریہ ادا کرتا ہوں ہو کہ ہمارے پورے علاقے میں بھرپور انداز میں سٹیمٹ کے بارے میں لوگوں کو آگاہی فراہم کر رہے ہیں۔

آج میں ابا خیل کےعلاقہ کے لوگوں کوسٹیمٹ کے بارے میں معلومات فراہم کیں

IMG_20211020_110437.jpg

IMG_20211020_110522.jpg

IMG_20211020_110457.jpg

آج میں تقریبا دو پہر ایک بجے کے قریب پوسٹر لے کر اباخیل کے علاقہ میں اپنے ایک دوست کے گھر گیا وہاں پہنچا تو میرا دوست تو گھر نہیں تھا لیکن میری ان کی بیٹے سے ملاقات ہوئی میں نے اپنے دوست کے بیٹے کوسٹیمٹ کے بارے میں آگاہی فراہم کرنے کوشش کی اور اس سٹیمٹ کے بارے میں بہت سی معلومات دیں جتنا میں جانتا تھا اور اس کو یہ بھی بتایا کہ یہ ایک بہت اچھا پلیٹ فارم ہے آپ اس پر کام کریں آپ بھی اس پلیٹ فارم پر کام کرکے اچھی خاصی کمائی کر سکتے ہیں ہیں اور یہ بھی کہا کہ کسی بھی موضوع پر کسی چیز کے بارے میں بتا کر اور اچھی فوٹو گرافی لگا سکتے ہیں اگر آپ تھوڑی سی بھی محنت کریں تو اپنی آمدن میں اچھا خاصا اضافہ کر سکتے ہیں۔سب معلومات سننے کے بعد وہ بہت خوش ہوئے ے اور بہت جلد سٹیمٹ میں کام کرنے کا وعدہ کیا۔

اباخیل کے دوکان دار سے ملاقات

IMG_20211020_115343.jpg

IMG_20211020_115416.jpg

IMG_20211020_115052.jpg

IMG_20211020_115207.jpg

اپنے دوست کے بیٹے کی ملاقات کے بعد میں ایک دکاندار کے پاس گیا وہاں جا کر اسے سلام کیا اس سے حال احوال پوچھا تھوڑی سی گپ شپ ہوئی پھر اس کے بعد میں نے اسے سٹیمٹ کے بارے میں بتایا جتنا کہ میرے علم میں تھا اور یہ بھی کہا کہ آپ دوکانداری کے ساتھ ساتھ سٹیمٹ میں کام کرکے اضافی رقم کما سکتے ہیں تو وہ میری بات سن کر بہت خوش ہوا اور حیران بھی وہ میری بات سن کر بہت متاثر ہوا مجھ سے یہ بھی کہا کہ کیا آ پ مجھے اپنا اکاؤنٹ بنا کر دیں گے تو میں نے کہا کیوں نہیں جب آپ کہیں گے ہم کو اکاؤنٹ بنا دیں گے تو اس نے کہا بہت جلد انشاءاللہ میں سٹیمٹ میں کام شروع کر دوں گا۔

سٹیمٹ کے بارے میں معلومات حاصل کرنے کے بعد ان کا رد عمل

IMG_20211020_115321.jpg

IMG_20211020_115026.jpg

IMG_20211020_110457.jpg

IMG_20211020_115334.jpg

IMG_20211020_110426.jpg

جب میں نے اپنے دوست کے بیٹےکو اور اس دکاندار کو سٹیمٹ کے بارے میں بتایا تو ان کا ردعمل یہ تھا کہ وہ سٹیمٹ کے بارے میں سن کر بہت خوش ہوئے اور پوسٹر کو بڑے غور سے پڑھنے لگے جیسا کہ آپ تصویر میں دیکھ سکتے ہیں۔پوسٹر پڑھنے کے بعد انہوں نے مجھ سے کہا کہ کیا ہم بھی اس میں کام جلد شروع کر سکتے ہیں ہیں تو میں نے کہا کیوں نہیں تو انہوں نے کہا کہ انشاء اللہ بہت جلد ہم اس میں کام شروع کریں گے۔آج میں بہت خوشی محسوس کر رہا ہوں ہو میری وجہ سے میرے دوست اور ان دکانداروں تک سٹیمٹ کے بارے میں معلومات پہنچیں اور مجھے پوری امید ہے کہ وہ بہت جلد اس میں کام شروع کر دیں گے اور میری کوشش کی ہے کہ میں اپنے پورے علاقے میں ہر آدمی کو سٹیمٹ کے بارے میں معلومات فراہم کروں۔

میں اردو کمیونٹی میں کام کرتا ہوں جہاں پر ہمارے پروفیسر یوسف ہارون خان ہیں۔

یہ اردو کمیونٹی کا لنک ہے

urducommunity link

special thanks

@yousafharoonkhan

Sort:  

آپ سٹیمٹ کے بارے میں بہت اچھی معلومات فراہم کر رہے ہیں

Thank you so much dear brother ❤️

ماشاءاللہ آپ بہت اچھی طرح سٹیمنٹ کو پروموٹ کر رہے ہیں گڈ لک بھائی

بہت مہربانی بھائی جی آپ کی

آپ کی محنت کا اندازہ آپ سے پوسٹ سے بخوبی لگایا جاسکتا ہے

Thank you so much dear brother 💕

ماشاءاللہ آپ سٹیمٹ کو فروغ دینے میں اہم کردار ادا کر رہے ہیں

بہت مہربانی جی آپ کی

آپ سٹیمٹ کو پرموٹ کرنے میں واقعی اہم کردار ادا کر رہے ہیں۔

Thank you so much.

A great effort to promote steemit in your local areas.

Thank you so much dear brother.

Congratulations...!!! Your Post Selected As Top 8 Daily Post & Got Upvote 75%
By: PromoSteem Community

Alternative links delegates to @promosteem.com
50100200300400500
10002000300040005000
10000

image.png

Thank you so much

For the next, please posting in English, thank you !

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94