А надворі таки осінь...

in Ukraine on Steem2 days ago

IMG_20240927_101509.jpg

Хоча цього у вересні (а це вже майже вересень пройшов, мати рідна!) практично не відчувалося, такий він був теплий. Я практично весь час у шортах ходжу. Здається лише одного дня я вдягав штани (тобто один день точно, не пам'ятаю, може два загалом 😁). Дощ хоча влив добряче, коли ми з дружиною святкували річницю (це було два тижні тому, і оце знову час пролетів, що не встиг оком змигнути), але після того знову сонце землю так висушило, що коли дружина порозсаджувала полуницю з вусів, довелося поливати її, щоб не загинула. Лише сьогодні ввечері щось там почало крапотіти, може нарешті грибочки якісь з'являться, а то @o1eh нагнав тут апетиту 😉.

А цього року я під своїми березами ще не знайшов ще жодного підберезника, у той час як торік за такий час чимало вже. Цей листочок я сфотографував якраз сьогодні, коли прогулявся в не надто сильною надією знайти там грибочок. А та кількість опалого листя, яку я там побачив, нагадала мені, що все ж осінь, а не літо зараз. А вже скоро почнеться чудова пора - золота осінь, коли тільки нею б і милувався, коли все довкола в теплих тонах.

А поки що домінує зелений - соковита молода трава у мене, бо ж газон регулярно косився і листя в саду ще зелене, хоч і тьмяне та запилене.

IMG_20240927_080351.jpg

До речі, під вечір на тому місці мені вдалося сфотографувати веселку, хоча не повну, а лише шматочок.

IMG_20240927_170524.jpg

Вже в неділю має кардинально похолоднішати, а поки що дуже тепло, навіть ніч і ранок були настільки теплими, що малого ми відправили до школи в одній футболці, без курточки. До речі, про Маркіяна, коли я приїхав за ним, щоб забрати додому після уроків, він заявив, що загубив свої "Хот Вілси" в класі і вихователька змушена була перерити весь ящик іграшок. Добре, що я перевірив його бокс для канапок (я прости вирішив глянути, чи все все з'їв, що йому дали), машинки виявилися там! Син поклав, щоб не забути їх в класі і забув, що поклав 😁.

IMG_20240927_131713.jpg

Так, зараз осінь, потім зима. Я ще не повністю готовий до опалювального сезону, треба буде димохід почистити, а я все відкладаю. Добре, що хоч дровами запасся:

IMG_20240927_114927.jpg

Ага, борщику дружина не зварила, але приготувала легкий, але дуже смачний супчик з фрикадельками (це великодка (пасхалка) для того (чи тої), чий пост про борщ я вчора коментував 😉.

IMG_20240927_134323.jpg

А ще я трохи позбирав яблука, що нападали в саду. Більшість там вже два місяці лежать і вони всі погнили. То ж довелося сортувати - гнилі окремо, просто падалки - окремо, завезу батькам, піде на корм худобі. Але багато не встиг, бо розпочався дощик, та й темніти стало. Було б добре, якби завтра не падав, бо хотілося ще б трохи навести там порядку, але це вже як вийде.

IMG_20240927_190014.jpg

Sort:  
 2 days ago 

Гарні фотки, собі теж подумав вийти на прогулянку з фотоапаратом і собакою)))
Осінь ставатиме все більш живописною)))
Друг все гриби хотів би шукати - так в нас дощ ось маленький був - напевне раз за все літо(((

 yesterday 

Ну у нас вже трохи частіше падали(

Congratulations, your post has been curated by @dsc-r2cornell. You can use the tag #R2cornell. Also, find us on Discord

Manually curated by Blessed-girl


image.png

Felicitaciones, su publicación ha sido votada por @ dsc-r2cornell. Puedes usar el tag #R2cornell. También, nos puedes encontrar en Discord

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65650.34
ETH 2646.63
USDT 1.00
SBD 2.87