The Diary Game : 29/11/2022 - "The Game must go on!"

in Ukraine on Steemlast year

Я маю на увазі «The Diary Game», навіть попре відсутність електро енергії, води та опалення. Будемо при свічках, в трех штанях під двома ковдрами грязні та трохи романтичні на запах але писати свої блоги)

Зрозуміло що зараз вже помився та з водою інтернетом. Але оці декілька суток коли не було нічого - ні води, ні електро єнергії, потім зник інтернет, а трохи згодом взагалі мобільний зв’язок. Опалення теж зникло. Повний блекаут. Це було трохи романтично-апоколіптично. І в мене тоді був норм запас води, я як знав. Зранку чогось так захтілось піти води купити, люблю щоб був запас (оооо піймав тільки що рефлексію яким я буду дідом))
В Форі поряд стоїть автомат по розливу води, одразу на вході в супермаркет.

А всього баклашек ТРИ!
Дві по 6л одна 5л

ТРИ баклашки. Бо банально була двадцятка гривень найменша купюра, а літр води коштує 1,50 грн (0,038$)

Апарат решту не дає, дві гривні лишать апарату я не захтів та думаю є ще "мелочь» ось додам ще тройку гривень буде на ще одну баклажку. Ото я її звільнив третю і пішов по воду. Я ці баклажки досі ще не випив) Одному я води питної росходую максимум літра два. Ну мається на увазі що макарони та каши я варю на воді з під крана (якщо вона є))) Коли немає води в крані макарони не варю, а на кашу ну скільки там мені води треба. Я кладу десь грам двісті крупи і відповідно 600 мл води. Ну ото максимум 2,6 л в сутки. Максимум росход для покупної. А с під крана в мене ще пару баклажек стоїть. І пару відер для помити руки над тазиком і потім цю воду лишити щоб змити в туалеті))

Так пройшов повний блекаут 24-26 Листопада


Сьогодні ходив купляти батарейки. Прям ходив, бо в АТБ не було, вже в другому не було, мені треба саме міні пальчікові для фанарика. І саме їх не було. І свічок не було, а теж треба щоб були. Попереду ще ціла зима. Що далі, хз, добре якщо буде все добре. Але навіть зараз кажуть що як є зі світлом, це може бути до весни.
В АТБ я зкупився ось так, як на фото:


IMAGE 2022-11-29 21:42:14.jpg


І ось чек, нехай теж тудь буде


IMAGE 2022-11-29 21:50:12.jpg


Виклав це все, сфоткав та зібрався в Фору по батарейки та свічки, якраз в ту Фору де автомат з водою.

Тому взяв ще пару баклажек. І вирішив що ще треба купити пляшку крепкого алкоголю, щоб було. Навіть дві, на одну вже є плани кому, а одну - щоб була)

Зайшов у Фору, а автоматз водою не працює((
Так думаю, якщо я піду мімо Єви по воду, я там і батарейки куплю і свічки. Вийшов з
Фори, пішов. Їду думаю - А алкоголь? Піду знов в АТБ тоді. Я там якраз побачив та мені сподобався «Закарпатський Бренді». Тільки тоді я його не змог купити бо алкоголь після 11:00, а я був в 10:30. Та я вирішив що куплю щось в Фора😆😆😈 бо піду по свічки і батарейки ))

Ну і добре, в АТБ так в АТБ знову, «бренді» котре я вже пробував, знаю. А в Фора хз що там, дорогий ром я брати не хочу, як і якийсь не знайомий мені коньяк. А Закарпатський Бренді я рік тому пив і по 150грн (3,8$) - це вері ок варіант!

Зайшов в АТБ, вже 10 хвилин двонадцятої, алкоголь можна. Хожу там з цима двомя пустими баклажками та з двома пляшками бренді шукаю семачкі солоні бо дуже щось буває солоного хочется погризть, а я таке люблю, знайшов.
Ось покупки з АТБ з другого заходу)


(


Чек


IMAGE 2022-11-29 21:50:21.jpg


Вийшов з АТБ, далі по путі господарчий «Домовичок» вирішив там взяти батарейки. І свічки. До цього вирішив до них взагалі не ходити, в цей Домовичок, бо якийсь воні там грубі, щось запитати зайвий раз не хочеться бо з дуже виразним небажанням вам щось показують, так я при цьому кожен раз щось купую, крайній раз щось ще бурчав , думаю е буду до них ходить. Сбогодні думаю - у всіх буваю, я там знаю що у нього там чого він такий, а я купляв там щось достатньо довго, він майже завжди такий непривітний. Короче піду думаю всеж таки, чого ото виделоватсца тим більш по дорозі.

Зайшов, а там якийсь новий дід в них, це попри те що і той завжди невдоволений дядько теж є. Ще продав мені дорогі, бо ті щелочні тічуть, а ці ні. По 35грн (0,88$) штука, упаковка 4шт, мені треба 3 для фонарика. Ок, взяв 4, ще взяв 2 свічки. Ітого - 190грн (4,74$)

Прийшов додому, читаю що написано на звороті мілкими літерами - кінцевий термін споживання дивіться на виробі. Дивлюсь - там 1022

Ого думаю. Як раз ото останні мені і продав хітрий дід.
А далі ще цікавіше. Дай думаю найду фото цієї упаковки з обратної сторони, бо з переду в мене фото є, нижче буде А сзаду я не зробив.


IMAGE 2022-11-29 21:53:51.jpg


І ось поліз я зараз, це важливо що ось саме зараз коли це пишу, поліз в гугл знайти фото батарейок сзаду, ну думаю мают же бути) Зараз все є в інтернеті

Знайшов. Це такий крінж, це капец


Знімок екрана 2022-11-29 о 21.31.32.png


Звісно ж тоді я подивився ту дату котра одразу кинулась в очі)

Але це я вже зараз це помітив що їх там ДВІ

І дата кінцевого споживання теж є, але хтож тоді щось шукав ще?

Взувся, взяв чек та пішов в магаз повертати батарейки. Хоч скандал не робив, просто віддав недовольний)) Ще й карткою сплатив, ще й чергу чекав щоб віддати ті батарейки.

Це капець, оце крінж спіймав тіки що )

Короче нормальний магазін, завжди там всьо купляю)))

Віддав батарейки (як вияилось нормальні), пішов шукати інші.

Заодно вирішив що треба й тютюну купити. Щоб був. Ну і я знов почав курити інколи, тому треба, бо сігарети дуже бяка для мене, тютюн та самокрутки якось мені більш подобаються. Ото купив батарейок, норм свічок не було, взяв якісь ароматні, папір для самокруток та фільтри. Табак майже 4 долара 30гр, фільтри 1,2$ папір 0,50$, батарейкі майже доллар за 4шт a свічки 1,4$


IMAGE 2022-11-29 22:33:32.jpg


Ух, на цьому покупки все, пост теж все з вами був @Vict0r, побачимось у майбутньому;)

Sort:  
 last year 

Тю, так це ж The Shopping Game:)

 last year 

Може й так, я майже кожний похід в магазин фіксую ось так, тільки немаєє часу сюди це все оформити)

Coin Marketplace

STEEM 0.34
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69667.40
ETH 3513.92
USDT 1.00
SBD 4.70