Конкурс "Мої фотоспогади" №26. З Днем народження, моя зіронько, праонучко Тетянко!

in Ukraine on Steemlast month (edited)

image.png

Привіт, друзі!
Ось і наступний липневий етап Конкурсу "Мої фотоспогади" №26 від @yetaras, і я знову в ньому приймаю участь.

Сьогодні День народження моєї улюбленої старшої праонучки Тетянки - ій виповнилось три роки...))) З самого ранку онука прислала фотографію, де вони з чоловіком першими привітали дівчинку з її святом.

image.png

Боже, як летить вперед божевільний час! Здається, що Тетянка зовсім недавно народилася, а вже її меньшій сестричці Даринці скоро буде рік!)))

Про народження Тетянки мене сповістили, коли я була в санаторії, в Одесі... Я була на сьомому небі від щастя!))) Дівчата, з якими я спілкувалася, привітали мене квітами, а відпочиваючі думали, що то в мене День народження...)))

Повернувшись додому, я досить часто нянчила Тетянку, тому мій смартфон заповнений її фотографіями та відео...)))

image.png

image.png

Але розпочалася повномасштабна війна з нелюдами-рашистами, і не знаючи, що можна від них чекати, моя донька забрала всіх дівчаток, сваху і поїхала з ними в Литву, до родичів свахи... Донечка пропонувала і мені поїхати, та я відмовилася.
Тоді я бачила Тетянку лише по світлинах, які мені присилали донечка та онука...

Вони виховували її, як справжню українку!))) Ось вона піднімає руку на слова "СЛАВА УКРАЇНІ! ГЕРОЯМ СЛАВА!"

image.png

А тут ми бачимо - "Український Пропор")))

image.png

Щира україночка у віночку...)))

image.png

Свій перший День народження Тетянка святкувала у Литві...

image.png

Але довго мої дівчата не змогли бути вдалині від рідних та від Батьківщини, тому повернулися в Україну, на мою превелику радість!))) І знову наші спілкування стали частими.
Тепер вже Тетянку онука привозила частенько до мене додому, бо дівчинка підросла і була досить таки самостійною!))) Навіть помічницею прабабусі!)))

image.png

На допомогу приходив комп'ютер, де я знаходила українські дитячі пісні, і Тетянка емоційно реагувала на них...)))

image.png

image.png

А потім був другий День народження, дома... Тетянка вже сама і свічку задмухувала, і казала, який шматочок тортику вона хоче...))) І навіть "допомагала" татусеві різати святковий торт справжнім кухонним ножем...)))

image.png

image.png

image.png

І ось пролетів цілий рік, за який сталося багато подій гарних, радісних і не дуже... І, хоча сташна кривава війна триває, батьки Тетянки не хочуть відмовляти донечці в святі, тому сьогодні зберуться дітлахи, щоб привітати її з Днем народження, а вже завтра - бабусі і дідусі.)))
Але то вже буде завтра)))

Конкурс за посиланням: https://steemit.com/hive-145157/@yetaras/my-photo-memories-contest-26-or-or-or-konkurs-moyi-fotospogadi-26

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Wow your daughter is so beautiful ❤️ hope when she grow up, she see herself when she was a kid. Mom, the love you has for her is uncompromised. My regards to her.

 last month 

Thank you very much for your kind words, but this is not my daughter, and not even my granddaughter, but already my great-granddaughter!)))

Thank you, friend!
I'm @steem.history, who is steem witness.
Thank you for witnessvoting for me.
image.png
please click it!
image.png
(Go to https://steemit.com/~witnesses and type fbslo at the bottom of the page)

The weight is reduced because of the lack of Voting Power. If you vote for me as a witness, you can get my little vote.

Congratulations! This post has been upvoted through the Steem Spark. We support quality posts, good comments anywhere, and any tags.

 last month 

Thank you very much for your support!

 last month 

Правнучці вітання з днем народження! Хай росте здорова та щаслива на втіху батькам і хай оберігає її ангел-охоронець від нелюдів, що прагнуть нас знищити!

 last month 

Щиро дякую, Тарасе, за привітання і такі гарні побажання! Твої слова, як то кажуть, Богу в вуха!)))
Нехай всіх українців оберігають Янголи-охоронці!!!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59077.53
ETH 2518.13
USDT 1.00
SBD 2.48