Contest | Color palette | ORANGE FLOWERS! Помаранчова краса мого міста

in Ukraine on Steemlast year

image.png

Доброго вечора, ми з України!

Закінчується останній місяць весни в цьому році, і я знову приймаю участь в квітковому Конкурсі "Color palette" від @olesia, і цей травневий тур із новою темою:
"ORANGE FLOWERS", що в переводі на українську мову означає ПОМАРАНЧОВІ КВІТИ.

В інтернеті я прочитала: "Помаранчевий — це колір радості, задоволення, прагнення до досягнення й самоствердження, колір енергії й сили".

Подивилася я на квіти у смартфоні, а сама таких,як треба не побачила, та й виришила знову "пірнути" у свої теки на комп'ютері, бо ж вони мене ніколи не підводили - особливо ті, в яких зберігаються всілякі квіти, сфотографовані у дитячому садочку "Перлина", який знаходиться під моїм вікном.

З початку повномасштабної війни з рашистами садочок не працює, квітів там, здається, майже немає, зате вони квітнуть у мене у компі! Так що, давайте подивимося на цю помаранчову красу!

image.png

image.png

image.png

image.png

Моя старша онучка обожнює лілії, тому я з особливим задоволенням фотографую ці квіти! :) А ще й помаранчовий колір лілій мені нагадує колір волосся Настьони.

image.png

image.png

image.png

А ось осінні квіти не такі яскраві, та що робити - все, як у житті!
До зустрічі, друзі!

image.png

Дякую @olesia за цей чудовий сонячний конкурс!

Умови конкурсу: https://steemit.com/hive-145157/@olesia/5848mk-contest-or-color-palette-or-orange-flowers

ЖИВУ З НАДІЄЮ У СЕРЦІ, ЩО ВСЕ У НАС БУДЕ ГАРАЗД!

МИРУ НАШІЙ РІДНІЙ УКРАЇНІ И ЯКНАЙШВИДШОЇ ПЕРЕМОГИ!!!

Дякую кураторам і друзям за підтримку!!!

Валентина Бородай - @tinochka2

Sort:  

Beautiful collection of orange flowers 😍😍

 last year 

Гарнi квiти! Дякую) 🌹

Upvoted! Thank you for supporting witness @jswit.

 last year 

banner.png

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59128.17
ETH 2522.40
USDT 1.00
SBD 2.48