THE DIARY GAME: 26 липня 2024 р. Прибирання триває. Роздуми про зиму.

in Ukraine on Steemlast month

photo_2024-07-26_21-00-53 (2).jpg
І куди тепер мені макітру ставить?))

Вітаю.

Ці дні в мене була мігрень. Виснажувала до останнього. Писали, що були магнітні бурі. Може вони так на мене впливали, але я не сачкувала. Я потрошку прибирала, як могла з цією головою. Навіть ходила в магазин за овочами. Тільки крім овочів більше нічого не брала, тому що вони важкі, а декілька разів в магазин ходити не хотіла. Один тільки кавун важить 7 кг, ледве донесла.

Сьогодні мила вікна на кухні, прала тюль, поміняла постільну білизну, пройшлась пилососом і поставила прати речі. Я випрала навіть покривала гобеленові, дві подушки, і так, дрібниці. Наводжу лад в квартирі.

photo_2024-07-26_21-00-53.jpg

Купила в Аврорі банки з кришками для сипучих. Насипала туди макаронні вироби, яких у мене багато різновидів. Банок виявилось мало, але я вирішила не купувати багато макарон)).

photo_2024-07-26_21-00-53 (4).jpg

photo_2024-07-26_21-00-53 (3).jpg

Готувала кабачкову ікру. В цьому році дуже мало купувала кабачків і мало з них щось робила. Тепер, коли така спека, я почала їсти одні овочі і готувати з них страви. Вони не пропадають без холодильника, і це чудово. На наступному тижні заберу малого з села на декілька днів, тоді буду щось інше готувати, щось м’ясне.

photo_2024-07-26_21-00-52.jpg

Почала задумуватися про зиму. Пишуть, що можливо так само буде з електрикою, тому треба утеплятися. Я вже почала роздивлятися на теплі піжами)). Поки є гроші, хочу одіти малого, і не тільки, в теплі речі, щоб вдома не померзли. Махрова тепла піжама на малого коштує 950 грн. Це зараз, а що буде в сезон? А мені треба купити дві таких піжам, щоб одну попрати, і поки вона сохне, іншу одіти. Це тільки зимова, а ще треба демісезонну. У них приблизно така сама ціна. Ще треба куртку синові купити, але без нього я це зробити не можу. Піжаму, як що велика, це нормально, а куртку треба міряти.

Ось такі справи.

Sort:  
 last month 

Готуватися до зими влітку, а також купувати зимовий одяг не в сезон це крута ідея. Завжди так роблю і це добре економить кошти. 👍🏻

 last month 

Замовила поки що жилет на овчині і тапки 3 пари. Далі буде)) у міру находження грошей.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59077.53
ETH 2518.13
USDT 1.00
SBD 2.48