The Diary Game : Матусині смаколикиsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steem11 months ago (edited)

IMG_20230602_205032.jpg

Всім привіт. День у мене сьогодні був насичений, тому про все по порядку. На роботі як зажди годують обіцянками, миючих засобів не видають, а чистоту та гігієну вимагають. Окрім того ще й другий місяць не виплачують зарплату, то ж я посиділа зранку (була з нічної зміни), та і думаю, якого "чудового випадку" там стирчати!!! Прийшла медсестра, я видала їй ключі від кабінету і смоталася.

Тим більш на дев'яту годину ранку у мене була призначена важлива зустріч. Що це за зустріч казати не буду, поки ще не зовсім відомо до чого воно все йде, але для мене то трохи важливіше ніж оця бескоштовна робота. Як все вигорить обов'язково розповім. Дай бог.

Приїхала я на район о пів восьмої ранку, зайшла у кав'ярню, взяла капучино, щоб остаточно підбадьоритись. Потім пішла у парк, сіла собі у тихесенькому куточку, щоб мене ніхто не бачив, пила каву та дивилася в ютубі свій гороскоп. Вже дуже давно дивлюся Анжелу Перл, вона мега класна, позитивна жіночка і мега професіонал своєї справи. А у цьому році Анжела Перл навіть отримала в Каннах премію інфлюєнсера і блогера. Окрім астрології вона дуже гарно читає оракули, таро, знається на тому як читати життя людини по натальним гороскопам. Я так хотіла з нею поспілкуватися по своїм проблемам в лічку, але на жаль, вона відповіла, що у неї щільний графік, і якщо я запишуся, то це буде дуже дуже не скоро. Не авдмовила, але дійсно чекати довго. Що ж, ну значить буду дивитися онлайн гороскоп, те я і робила сьогодні зранку. До речі, саме ця астролог якщо можна так сказати, "передбачила" мені купівлю житла у 21 році. Я ще пам'ятаю сміялася, типу, яке, звідки, та щось таке... А вийшло дійсно скачки курсів, такі обставини, що ось воно і здійснилося.

IMG_20230602_213501_167.jpg

IMG_20230602_213457_314.jpg

Запашна кава з густою пінкою, тиша, сонце, навкруги майже немає людей, парк весь у зеленому вбранні, люблю такі ранки. До зустрічі у мене ще був час, тож я пила каву, дивилася ютуб та мріяла про своє наболіле. Як завжди розревілася, але без устанку вірила і як мантру повторювала замаюсину фразу "Все буде добре, все буде добре, все буде добре, бо я того варта"... Чомусь ще з юних років я собі постійно кажу чю фразу, прокручую її у голові, навіть якщо у житті погань, плачу та крізь сльози "Все буде добре, все буде....

IMG_20230602_210112.jpg

Після кави пішла по справах, коротше зустріч пройшла нормально. А потім заскочила до мами у гості. Довго з нею не сиділи, бо хотілося спати з нічної зміни. Тільки но прийшла додому і сон як рукою зняло, та що ж ти будеш робити!!! От зараза цей сон, все ніяк мене не повалить з ніг. Прийнялася за косметичні процедури, Юля @antorv і Галя @strecoza надарували мені масок для обличчя, та оце я про них згадала. Поки маска на обличчі, прийнялася робити педікюр. Їдуть до мене босоніжки, (оті лижі на шпильках) то треба ніжки почистити гарненько, нафарбувати нігті і все таке інше.

Після домашнього салону краси подзвонила мама, каже, спустися за полуницею, бо я на веліку, не хочу тягнутися з ним на 4 поверх. Привезла мені ціле відро полуниці, мати Василева, що мені з нею робити!? Аби був мій котусик вдома, то і пиріжки, і вареники, і пироги та компоти готувала б, а так? Знову плачу, як то сумно і надіюся зі своєю отою мантрою "Все буде добре, все буде добре..., а душить, душить.

IMG_20230602_210039.jpg

IMG_20230602_210018.jpg

Стільки смаколиків від мами, ціле відро! То я крупну полуницю залишила окремо, на пару днів їсти вистачить, а залишок помила, почистила від хвостиків і у морозілку. Взимку можливо знадобиться, або і не взимку, кампоти готувати. Я кампоти не дуже, але то краще ніж воду хлебтати.

Оце такий у мене був день. Зараз би спати, а сну знову немає, намагаюся не впадати у відчай, вірю, чекаю, і у голові вже аж бринить "Все буде добре, все буде добре, все буде добре бо я того варта".

П.с. А, зарплата зайшла ще, нарешті... Ось годину може назад, 3950..... Хто його знає за який то місяць і чого така мала. Ніхто з начальства нічого не каже, дали щось і радійте типу. Капець.

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 11 months ago 

Я кампоти не дуже, але то краще ніж воду хлебтати.

Отут готова спорити) Немає нічого кориснішого, ніж хлебтати воду, замість всіх напоїв:)

 11 months ago 

Я завжди п'ю воду саме з крану, вона мені чомусь смачніша ніж з кулерів

 11 months ago 

Я теж, ну але пропустивши через систему фільтрації

TEAM 5 CURATORS

This post has been upvoted through steemcurator08. We support quality posts anywhere and with any tags. Curated by: @pelon53

 11 months ago 

Дякую

 11 months ago 

Ого яка здоровенна полуниця 😮 Я ще у цьому році не пробував, треба буде купити)

 11 months ago (edited)

А я вже пережерла, чекаю на персики, бо їх люблю. І черешню переїла, але черешню не дуже люблю. Більш за все полуницю, персики і груші з абрикосами.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31