The Diary Game : Майже готичноsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year (edited)

IMG_20230206_054842.jpg

Всім привіт, друзі!

Пішла позавчора на манікюр, геть незаплановано, бо повинна була йти тринадцятого лютого. А тут сам випадок штовхнув мене відвідати майстриню раніше. Коротше як було діло, щось я по дому робила та надірвала ніготь, да так, що він гучно луснув і навіть гель лак відлетів. Є у мене такі приколи, швидкі, різкі рухи, та ось і результат. Пам'ятаю як батько покійний мені казав:

-Доця, ну ти ж дівчинка, чого ти така як Шварцнегер, трах, бах, шарах?!

Ой, ця проблема мене з дитинства дістає, бо із-за своєї швидкості нерідко то ліктем вдарюся об кут так, що аж током у лопатку віддає, то мізинцем на нозі, яяяк шандайобнусь! Юлю, записуй нові українські мати(!) @antorv🤣. Та іноді іду по хаті, швидко, кидає мене по сторонам, то плечем об кут, то стегном довбонуся і матюкаюся на всю хату, бо боляче аж до зірочок перед очима.

signal-2023-02-04-19-00-29-720.jpg

Коротше, моєму улюбленому френчу настав повний кабздець, і я написала своїй майстрині. Скинула ось це фото (вище) і пишу:

-Оксана, цого разу тобі предстоїть багато роботи, бо треба буде відрізати довжину, та підлікувати ніготь. У мене по ходу там оніхолізіс чи щось таке.

І Оксана побачивши фотку пише, типу, чого чекати 13 числа, приходь сьогодні, бо то ж напевно треба рятувати ніготь. Я була дуже рада якщо чесно і пішла. До речі, для тих хто не в темі, коротко розповім цитатою з гуглу, що таке оніхолізіс.


Одна з найчастіших причин розвитку оніхолізису - це різного виду зовнішні травми – забиття, непрофесійно проведений манікюр, здавлювання пальців вузьким взуттям та інші види механічного пошкодження. Внутрішні причини – наявність в організмі різних захворювань і патологій, а також дефіцитів вітамінів


Виглядає ця зараза не айс, та трохи завадає проблем. Простими словами це пустота між шкірою і нігтем. Фу, у мене після травмування нігтів таке було пару випадків за все життя. Обрізали майже всю нігтєву пластину і палець був без нігтя, дивне видовище. Саме головне, щоб той ніготь потім відріс.

Коротше, повернемося до манікюру. Я прийшла з твердим наміром подивитися що там з нігтєвою пластиною, та зробити чорний манікюр. Якщо чесно вже і не сподівалася на покриття лаком, бо здоров'я важливіше. На щастя оніхолізісу не було, то просто сам ніготь збоку трохи побілів від травми і мав такий вигляд. Ой це добре! І почалося, спершу змінили довжину, потім обробка, потім укріплення. Вже коли дійшли до кольору, Оксана мені і каже, навіщо тобі готичні віяння, давай один ніготь я тобі розмалюю? Ну і я ризикнула. Мені подобається. Оце тепер я з коротенькими нігтями, а таке враження, неначе руки стали коротшими🤣, звикла до довгих пазурів. Ну нічого, як то кажуть, нігті не зуби, відростуть!

________🇺🇦________

Все буде Україна!

image.png

Sort:  
 last year 

Дуже гарний манік!)

Найболючіше то бацнутися мізинцем, як це зазвичай буває 😆

 last year 

Всі кути у хаті, то всі мої🤣

 last year (edited)

А не скажеш, що зовсім коротенькі нігті. В тебе сам овал правильний, видовжений, тому красиво і під нуль обрізати

О, записала слово)))

 last year 

Ага, завжди радять робити м'який квадрат, бо форма типу фороша, але не з моєю роботою

 last year 

Я в цьому не дуже, але вийшло досить гарно!

 last year 

Дякую 🤗

 last year 

А мені чорні не подобаються!))) Вже вік не той!))) Але на твоїх нігтях мені подобається!)))

 last year 

Кожному своє 😁

 last year 

Ой-ой, я теж так зірвала, коли генератор запускала. А манікюр класний, теж люблю, щоб готичненько :)

 last year 

Знайомо да? То капець як больно 😡🤣

ලස්සනයි නියපොතු පාට කිරීම.එය රටා මැවීම නිසා ආකර්ෂණීයයි

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66772.03
ETH 3237.54
USDT 1.00
SBD 4.25