You are viewing a single comment's thread from:

RE: Ще раз про кохання

in Ukraine on Steem4 months ago

усамітнитися в кріслі у дворі

Добре, що тепер тепло. Я теж люблю більше часу проводити надворі. Якось навіть пробував писати допис на ноутбуці, але через сонячне світло було дуже погано видно зображення на екрані.

Дуже гарні троянди у вас 😀.

Sort:  
 4 months ago 

Доброї ночі, Олег) Так зраділа вашому відгуку, що відповідаю на планшеті під час зарядки)) Я люблю писати дописи у дворі, а від сонця ми завішуємося шторами навколо мого крісла та столика, який сват зробив для мене, щоб писати вірші) Я завжди жартую, що у мене антени і мені потрібен доступ до повітря, тому я головний убір не ношу навіть взимку)) Щоб ловити рими з космосу і не пом'яти антени))) Дякую вам, що незважаючи на зайнятість, знайшли для мене хвилинки. Це дорого)

Троянди вам передають спасибі за те, що ви похвалили)) 🌹🌹🌹

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 66331.68
ETH 2720.25
USDT 1.00
SBD 2.87