Продовжую боротися з огірками

in Ukraine on Steemlast month

Тепер я можу сказати, що я трохи не розрахувала з кількістю, коли саджала огірки. Я не думала, що буде такий врожай і тепер всіляко намагаюся вигадати що з ними робити. У минулому дописі я писала, що квасила огірки, а потім ще закривала салат з ними і томатним соусом. Пройшло три дні і в мене знову ціла гора цих овочів. Я вже не хочу стільки квашених огірків, тому намагалася придумати щось нове. Мені в нагоді став інтернет і я там знайшла інший рецепт салату, який також потрібно закривати в банки. Не довго думаючи, я вирішила спробувати його.

Для приготування цього салату мені потрібно:

  • 5 кг огірків;
  • 5 болгарських перців;
  • 4 цибулини;
  • 2 великі голівки часнику;

Спочатку потрібно нарізати огірки кільцями:

image.png

Далі я взяла болгарський перець:

image.png

І теж його нарізала, навіть не знаю як назвати, соломкою чи що:

image.png

Після цього я нарізала цибулю:

image.png

Це все я помістила у один величезний баняк і туди через часникодавку натиснула часнику:

image.png

До овочів додаємо 5 лаврових листочків, 100 г солі, 200 г цукру, 5 горошин духмяного перцю і 15 горошин перцю горошком. До рецепту входить 1 пучок петрушки, але я не давала, бо не люблю петрушку у салатах. Все це я перемішала і залишила на 1 годину.

Через годину до овочів я додала 200 мл оцту і 200 мл олії. Все, тепер я поклала це все варитися протягом 45 хвилин, періодично перемішуючи.

Після цього я виклала салат у банки і поставила їх стерилізуватися протягом 30 хвилин з моменту закипання.

image.png

На цьому все, мій салат готовий. Сподіваюся він буде смачним, адже взимку так хочеться якихось овочів до гарніру.

Буду рада якщо мій рецепт стане комусь в нагоді. А я прощаюся з вами, бо після цілого дня роботи з овочами на кухні, в мене геть зовсім стомилися ноги, вимагають відпочинку. На все добре!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59077.53
ETH 2518.13
USDT 1.00
SBD 2.48