Лист до Cвятого Миколая

in Ukraine on Steemlast year (edited)

image.png

Залишився тільки місяць до найбільш очікуваного дитячого свята - дня Святого Миколая. Часу начебто достатньо, але якщо у Миколая серйозні замовлення, то краще його про це повідомити заздалегідь. Тим більше, що тепер для цього є такі прекрасні бланки листів:

image.png

Я не могла втриматися щоб не купити такого чудового листа. Коли принесла його додому, то дитина дуже зраділа. Їй не довелося довго думати про те, що вона замовить у Миколая. Вона склала плани вже давно. Отже, Даринка з усією серйозністю сіла і старанно написала листа. Ось її замовлення:

image.png

Але все не так просто. В цьому бланку передбачене місце для малюнка для Святого Миколая.

image.png

Дуже хороший хід, адже Святий щороку важко трудиться щоб потішити дітлахів, а хто ж потішить його? Отже, Даринка також намалювала Миколаю малюнок:

image.png

Що ж, мушу визнати у Миколая непростий рік. Найперше, в його улюбленій Україні війна, а отже, у Миколая фінансова криза. Водночас ціни виросли дуже суттєво. А тут ще й замовлення найсерйозніше за всі роки. Але нічого не вдієш, майже всі однокласники Даринки вже мають телефони, потрібно не відставати від колективу.

Навіть я з нетерпінням очікую на Свято Миколая. Ще з дитинства в мені глибоко вкорінилося відчуття казки у цей день. І хоча Миколай вже давно перестав приносити мені якісь великі несподіванки, він все одно не забуває про мене дорослу. А ще це свято розпочинає улюблений період у році - період новорічних свят. Саме після Миколая прилавки магазинів починають майоріти різноманітними новорічними прикрасами та атрибутами, мимо яких я не можу пройти просто так. Я мушу зупинитися і порозглядати, а ще постійно боротися з бажанням накупляти всякої всячини. Блискучі дощики, ялинкові іграшки, великі фігури Санта Клауса, новорічні наклейки і, звичайно, гірлянди. Це все те, що повертає нас у казку, повертає нас у дитинство.

На жаль, цього року все буде набагато сумніше. Навіть сьогодні по нашій Україні було завдано масованого ракетного удару. Не обминули і нашу область. Мирного вам неба, спокою і перемоги!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64223.84
ETH 3158.34
USDT 1.00
SBD 4.29