Благодійна лотерея

in Ukraine on Steem2 years ago

image.png

У Steemit можна знайти багато цікавого. Нещодавно я натрапила на благодійну лотерею. Вона працює наступним чином:

  • ви купуєте квитки;
  • половина грошей, виручених з продажу квитків іде в благодійний фонд @wox-helpfund;
  • друга половина йде у призовий фонд.

Я подивилася у профіль @wox-helpfund і побачила, що фонд займається переважно фінансовою допомогою людям на лікування, але є там також і інші проекти.

Мене зацікавило те, що за допомогою STEEM можна робити добрі справи. Крім того, лотерея - це ще й весело. Тому я прийняла участь. Я купила 4 квитки, оплативши 5 STEEM.

Зазвичай я не дуже фартова людина, але цього разу мені посміхнулася удача і я зайняла 2-ге місце. Призовий фонд у лотереї розподіляється наступним чином:

  • 1-ше місце - 50% призового фонду.
  • 2-ге місце - 30% призового фонду.
  • 3-тє місце - 20% призового фонду.

Кожного разу призовий фонд різний і залежить від того скільки людей прийняло участь у лотереї. Але це ще не все. Переможці також отримують підтримку від WOX Curation Trail.

Що ж, мені пощастило. Я зробила добру справу і навіть перемогла. Мабуть я і надалі буду приймати участь у лотереї, але не заради великих призів, а для того щоб робити невеликі внески у фонд. Зараз в Україні війна і ми не маємо коштів робити великі пожертви. А от 3 - 5 STEEM, це якраз ті невеликі суми, якими ми легко можемо поділитися.

Sort:  
 2 years ago 

Цікава інформація, закріпимо на добу-дві, щоб всі ознайомилися☝ Дякуємо.
Жаль, не підійде учасникам клуб100.

 2 years ago 

от-от, мені не можна, бо втрачу клуб100)

 2 years ago 

Якщо під час транзакції в МЕМО вказувати charity, то це не випливає на клубний статус.

Дякую, що закріпили допис 🙂

 2 years ago 

Але по суті це ж не charity?🤔

Thank you @mariam.dariam for making a post about wox-helfund and the lottery ❤️

Your post is manually rewarded by the
World of Xpilar Community Curation Trail

STEEM AUTO OPERATED AND MAINTAINED BY XPILAR TEAM
https://steemit.com/~witnesses vote xpilar.witness

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05