You are viewing a single comment's thread from:

RE: "My photo memories" contest #12 ||| Конкурс "Мої фотоспогади" №12. Поговоримо про маму...

in Ukraine on Steem4 months ago

Це дійсно чудові фотографії, які, я вірю, залишать сильні спогади в нашому серці і змусять нас згадати деякі дивовижні моменти в нашому житті.

Sort:  
 4 months ago 

Здрастуйте) Так рада, що ви мій Читач допису) Такий великодушний і уважний) Навіть настрій піднявся, що комусь цікаво те, про що я згадую) Так, мені дорогі це спогади - це все, що у мене на сьогодні залишилося) Страшно , звичайно, що живу сьогодні ними, але має бути хоча б щось світле і тепле для душі. Дякую за вашу увагу до людей. Хочеться знайти хвилини, щоб почитати вас ... Але я живу у віршах і часто не належу собі, коли вони мною пишуть ... Кидаю відразу всі свої справи і відлітаю на свою поетичну планету. Не ображайтесь...Зараз опублікувала на поетичному порталі новий вірш, біжу до вас...) Дякую) 🙋🌅

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 58976.49
ETH 2502.14
USDT 1.00
SBD 2.48