DJ Bogdan - Don't stop | Instrumental

in Ukraine on Steem6 months ago (edited)

Драйв неймовірний, сплю всього 4-5 годин раз у дві доби (другу ніч взагалі не лягаю, як от сьогодні).

Дами в цьому ролику:

  • Олеся Любич @Exoliub
  • Яна Радько @premiumpole8917
  • Ксения Никитина @ks_nikitina
  • Елена Егорова.

Музичні ритми в контексті езотерики

Традиційно вважається, що квадратичний ритм 4+4 дає сатурніанські вібрації. Квадратичні ритми абсолютно домінують у сучасній музиці, і взагалі енергії Сатурна домінують в сучасній культурі, архітектурі, а також в монотеістичних релігіях.

Якщо взяти подібне порівняння ритму 4/4 з вібраціями Сатурна за відправну точку і трохи розвинути ідею, тоді мій улюблений "десятий ритм" (біт 5+5) дає меркуріанські енергії (тобто, енергії Одіна або Гермеса). А 5+5, реалізований, напр., в моєму кавері на "Sexy and I know it" в синкопованому вигляді, за такою термінологією можна розглянути як енергії ретроградного Меркурія (тобто, Локі).

Подібним чином, можна математично вирахувати найбільш конгруентні біти для вібрацій усіх планет, а також для Сонця та Місяця. Це дуже цікаве поле для розвитку багатьох ідей та музичних експериментів, які я, безумовно, продовжу проводити.

Sort:  
 6 months ago 

Чесно скажу не стільки слухала музику, скільки дивилася на дівчину, бо теж займаюся цим видом спорту і хотіла поцупити якісь нові рухи))

 6 months ago 

О, дуже круто! І такий собі розрив шаблону: тут тобі "Я сплю з книжкою", а потім "...але коли прокидаюся, то танцюю поле денс!"))

Я обожнюю поле денс (дивитися, звісно...навіть не знаю, чи існує чоловіча гілка цього спорту). І що ж, і відео з вашим танцем десь можна глянути?

Стосовно музики...це, звісно, дуже велика справа смаку. Мені, наприклад, зовсім не сподобалася музика, яка була у дівчат в оригіналі (журлива і навіть заунивна). А вам, наскільки я зрозумів, більше подобається щось типу під рок або метал? Я люблю під настрій майже усі стилі. Просто настрій у мене може тривати кілька тижнів.

 6 months ago 

Це іще малий розрив шаблону, великий розрив шаблону то я вся у татуюваннях та пірсингу, але по вихідних граю на оркестровій флейті)))

Так, я більше люблю важку музику. Відео з танцем я в інтернет не викладаю, поки що, бо навчаюся не так давно, лише десь місяці чотири та поки не впевнена у своїх силах))

 6 months ago 

Ахах, а що такого? Багато татуйованих дівчат з пірсингом грають на флейті)

І при цьому цікаво, так. Сподіваюся, через півроку-рік таки побачу ваш танець. Може і моя музика до того часу стане кращою, та монтуємо з вами шикарний кліп.

 6 months ago 

Просто у моїй голові флейта це щось про чорну спідницю-олівець та сувору вчительку))

 6 months ago 

(я від цих яскравих картинок спершу навіть перелогінитись забув. Але то не страшно).

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65180.67
ETH 2632.28
USDT 1.00
SBD 2.84