Sort:  
 yesterday 

по типу тих, що за моєї юності транслювали після 23:00 із червоним квадратом, колом чи ромбиком 😅 Досі цікаво, чому одні були з квадратом інші з колом а треті з трикутником

 yesterday 

Наприклад які не дивитися? Я не розумію...

 yesterday 

Я тобі за порнуху пишу а ти включаєш режим північного полюсу. такого морозу я не очікував зустріти, ледь нічого собі не відморозив 🥶🥶🥶

 23 hours ago 

Та, коли речі йдуть про такі галузі кінематографу, на яких я не знаюся, я морожусь…
Немає чим підтримати розмову, немає в мене досвіду в перегляді фільмів цього жанру.
От думаю може все ж таки надолужити згаяний час. Але ж хто зна, як воно на мою дитячу психіку вплине. 😄

 23 hours ago 

От думаю може все ж таки надолужити згаяний час. Але ж хто зна, як воно на мою дитячу психіку вплине. 😄

Тут вирішувати тільки тобі. Взагалі там все дуже нудно і без компанії дивитись взагалі скукота... Якщо вже й почнеш то краще разом з чоловіком.

 23 hours ago 

Та не почну, ти вже друга людина хто каже, що ця сфера нудна 🥱

 22 hours ago 

Ух ти... а хто ж перша людина, що висловила настільки мудру думку? Прямо дуже цікаво хто ще настільки "мудрий" є в твоєму оточенню.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65699.80
ETH 2652.98
USDT 1.00
SBD 2.86