You are viewing a single comment's thread from:

RE: Прометей.

in Ukraine on Steemlast month

Та я ж алхімією духу займаюсь. А задача алхіміка - за життя пройти весь єволюційний процес світу від єтапу чорне сонце до … , ну я ще в процесі тому до чого ще точно не знаю.
Дякую Олексію, що ти помітив, що все ж я почала отой вихід з води на землю, і видно результат. 🐬🌈🫧

Sort:  
 last month 

задача алхіміка - за життя пройти весь єволюційний процес світу від єтапу чорне сонце до … , ну я ще в процесі тому до чого ще точно не знаю.

Як будеш знати кінцеву точку, до якої потрібно рухатись, не забудь написати Олексію 🤣🤣🤣

 last month 

Олексій. Ну ти ж читав Павлика Коельйо - Алхімік, наскільки мені відомо…
Звичайно золото треба знайти.
Тільки я не зрозуміла де його шукати в Іспанії чі Єгипті ?
А в мене є гроші лише на дорогу в один бік. От і сиджу думаю.. куди вирушати …

 last month 

Тільки я не зрозуміла де його шукати в Іспанії чі Єгипті ?
А в мене є гроші лише на дорогу в один бік. От і сиджу думаю.. куди вирушати …

Тю, нікуди не їдь. Збережи гроші. Краще йди до дзеркала і подивись на людину, в середині якої сховано це "алхімічне золото" (в принципі як і у всіх інших людях)

Прнаймні, на мою думку, пошук виключно індивідуальний в середині себе

 last month 

Аааа))
Ну тоді в мене є золотий ключик
IMG_4966.jpeg

Піду шукати в собі коморку папи Карло, може знайду там свою прєлесть.

image.jpeg

І закінчу вже цей алхімічний процес і нарешті і в моєму житті настане світанок 😂😂😂
Добраніч. Солодких снів.

 last month 

Ухти який гарненький, як справня "прелєсть". Я за ключик не за логума. От тільки сиджу і думаю, де ж в тілі отвір, в який підходить під цей ключик. Насккільки знаю, ніди ві отвори в організмі слугують для інших ролей.

 last month 

Дякую.
Я тримаю на шиї, мабуть дверима є щитовидна залоза, ми ж найцінніше закриваємо щитом, чі не так ?

IMG_4988.jpeg

 last month 

Привіт.

дверима є щитовидна залоза, ми ж найцінніше закриваємо щитом, чі не так ?

Дуже цікава думка. Щитовидна залоза особливий орган в організмі людини, який здатний на ще ті метаморфози... Саме цікаво, що в області щитовидної залози є 5-ий енергетичний центр (чакра) під назвою Вішудха, яка для тебе (творчої особистості) є особливою...

Мій кулончик (той який на моїх відео) думаю ти вже для себе відмітила?

 last month (edited)

Так звертала увагу на нього, але зараз не можу згадати, що там за символ, здається він мені не відомий. ☺️

Я за щитовидну залозу нічого не знаю, так само як і за чакри. Сказала перше що в голову прийшло.
😅
Тому здивована що ти так гарно прокоментував ))
І сказав що це круте місце. 😅

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59232.58
ETH 2523.47
USDT 1.00
SBD 2.47