You are viewing a single comment's thread from:

RE: Про день, що розпочався з ранкової прогулянки

in Ukraine on Steemlast month

Дуже красиві фотографії, прямо ніби з якоїсь іншої альтернативної реальності.
Краще жити нормальним життям і не задаватися такими питаннями як доля, та просто намагатися зробити своє життя кращим.

Але що робити як що твоя доля задавати собі ту безглузді питання про долю. 😂😂🤣🤣
Від яких їде черепиця 😂😂😂

Sort:  
 last month 

Дуже красиві фотографії, прямо ніби з якоїсь іншої альтернативної реальності.

так і є. ця реальність називається ранній ранок, це та реальність куди я дуже рідко потрапляю 🤣🤣🤣

Але що робити як що твоя доля задавати собі ту безглузді питання про долю. 😂😂🤣🤣
Від яких їде черепиця 😂😂😂

тут треба гарна "смазка", щоб добре склеїти черепицю 🤣🤣🤣

 last month 

тут треба гарна "смазка", щоб добре склеїти черепицю 🤣🤣🤣

Так, здається я звернулася за тією адресою що треба ))
В аптеці продають таку «смазку», що думки виключає ?

 last month 

В аптеці продають таку «смазку», що думки виключає ?

Звичайно. Зазвичай навіть інтимна смазка, при правильному використані добре виключає думки не кажучи вже про специфічні препарати які цілеспрямовано діють самі ждумки. Та, все ж думками краще і цікавіше, навіщо їх вимикати?

 last month 

Щось ви лікарю, мене заплутали, я монашка, яка інтимна змазка? Я не знаю, що то таке і з чим його їдять…
І куди її наносити на лоба ? Чі на макушку? Чі може в район вилиць ?
Я тоді з вами ділитися буду, телегою відправляти кожен час вантаж думок 😂😂🤣

  • Бути чі не бути ось у чім питання, як зупинити кола обертання ?!
 last month 

Щось ви лікарю, мене заплутали, я монашка, яка інтимна змазка? Я не знаю, що то таке і з чим його їдять…
І куди її наносити на лоба ? Чі на макушку? Чі може в район вилиць ?

можна і їсти, тоді таож думки будуть тільки про одне, як швидше до білого друга добігти...

Бути чі не бути ось у чім питання, як зупинити кола обертання ?!

  • Повернути вліво або вправо, перпендикулярно руху кола, так точно можна потрапити в центр. Головне знати в якому напрямку рухається коло

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59159.44
ETH 2522.84
USDT 1.00
SBD 2.47