You are viewing a single comment's thread from:

RE: • Мрія про Стім 🚀

in Ukraine on Steemlast month (edited)

📌 Наш STEEM народився 24 березня 2016-го і під кінець першого року свого існування досяг рівня у 4$+

цікаво))) щеб мати час та географічне місце народження монети ...
і можна робити астрологічні передбачення що до курсу ))))

а ще потестувати чі працюватимуть такі прогнози ...

Sort:  
 last month 

щеб мати час та географічне місце народження монети ...

З цим буде трохи складно 😀

а ще потестувати чі працюватимуть такі прогнози ...

Не в курсі, я в астрології не бум-бум))

 last month 

Я трохи бум-бум 😂😅

 last month 

Я трохи бум-бум 😂😅

Це добре!) У мене є знайомі що цікавляться астрологічними прогнозами, до тебе можна записатися на прийом? 😏😀

 last month 

Я таким не займаюсь))
Я просто прочитала пару книжуль, зрозуміла як вона працює, і далі мені стало не цікаво, робити прогнози, не для експериментів я б не стала)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59281.73
ETH 2525.99
USDT 1.00
SBD 2.47