You are viewing a single comment's thread from:

RE: Резиденція Богдана Хмельницького. Жіночими очима 😁

in Ukraine on Steem2 months ago

Це Чигирин.
Ти казав, що ти до нього не доїхав.
На скільки я памʼятаю.
Надіюсь ти не переплутав «резиденцію Б.Х» з «Диким хутором» у Суботові.
Тоді, я точно не повірю, що ти не вживаєш алкоголь 😂😆

Sort:  
 2 months ago 

Не не переплутав. Їх виявляється 2. І обидві резиденції.. Ох уж цих резиденцій, я і подумати не міг, що в нього їх було стільки

Я був у цій - https://drymba.com/uk/1035658-fortetsya-rezydentsiya-khmelnytskoho

 2 months ago 

Стільки разів була в навколоСуботівських локаціях не бачила такої 😳
Ми брали постійно з собою приятеля, замість навігатору 😅, який розуміється на Суботові, він про колодязь розказав, варенуху випити з ним змусив, не один раз, а про резиденцію ми й не чули. Руки в боки, попадеться він мені отримає наганяй. 😂😂😂

 2 months ago 

Ми брали постійно з собою приятеля, замість навігатору 😅, який розуміється на Суботові, він про колодязь розказав, варенуху випити з ним змусив, не один раз, а про резиденцію ми й не чули.

Отак от довіряти людині яка змушує пити з нею варенуху. Мені від одної назви вже не стає не ок

 2 months ago 

Смак враховуючи градуси високі був на диво приємний. Тому він і хотів щоб я спробувала.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59329.11
ETH 2528.70
USDT 1.00
SBD 2.47