You are viewing a single comment's thread from:

RE: Оріон в міфах стародавньої Греції.

in Ukraine on Steem3 months ago

Дякую, питання просто 🔥
Молодець, я навіть не подумала, за Асклепія.

Думаю ти правий на 100% Гея Богиня Землі випустила Скорпіона а Асклепій має бути сонцем.
Але мені важко все уявити в тому багатовимірному обʼємі в якому воно є.

IMG_1702.gif

Sort:  
 3 months ago 

Примно відчувати себе тим, хто вміє своїми питаннями допомагати знаходити відповіді 😉

Щось мні здається це далеко не останнє подібне питання що влучає пряямісінько в ціль

 3 months ago 

Резонанс є. Однозначно. І не лише від питань…
Головне в цей час не дивитися фільми про психлікарні. 😂😂😂

 3 months ago 

Я представь як мені, я хоч і не дивлюсь фільми та постійно варюсь в цій каші і розумію, що саме те місце де мені місце 😅

Рятує те, що я вірю в те що психіатрія відкрила куди менше знань ніж залишається закритими

 3 months ago 

З чого почнеш ?

 2 months ago 

Контроль емоцій та уваги. Є ідеї та потребують гарного допрацювання та системтизації тієї інформації яка вже є.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59010.30
ETH 2515.57
USDT 1.00
SBD 2.45