Резиденція Богдана Хмельницького. Жіночими очима 😁

in Ukraine on Steem2 months ago (edited)

Всім привіт.
Я вирішила опублікувати допис про резиденцію Богдана Хмельницького, більш нічого в голову не лізе 😱.
В це місце ми їздили в вересні минулого року.
Вона знаходиться в місті Чигирин.

На цьому знімку є текст про неї і це полегшує мені завдання.

Додаючи такі файли, не треба описувати що це за місце, і можна сміливо писати лише про свої відчуття пережиті під час гостювання в ньому.
І це радує.

Я почну з того , що мені сподобалося найбільше.
А найбільше мені сподобалася ось таке зображення одного з Богів, зробленого з каменю.

Працівники резиденції сказали, що це якийсь язичницький Бог, але вони не знають який.

В місті була ярмарка майстрів і цього красеня їм, якщо я все вірно зрозуміла, подарували.
Імʼя автор не залишив. Тож … ми не можемо його ідентифікувати.

Звісно в мене є підозри, що це Янус, але я погано знаю інших Богів цього пантеону, та й про Януса мені відомо не багато, й те вже майже забулося.

Але дивлячись на цю скульптуру, можна дещо сказати.

І саме мова символу може допомогти нам дізнатися, щось про цього Бога.

Перше що кидається в очі, форма ключа.
Це вказує на те, що даний Бог, повʼязаний з переходами.

Також на це вказує те, що в нього дві голови, і дивляться вони в різні боки.

Скоріше всього в цьому виражається те, що він баче минуле і майбутнє, початок і кінець.

А тепер давайте поглянемо, на місце в якому стоїть, цей Бог.

Дивне якесь. Правда ж ? ))

Що ще цікавого там було ?

Мені сподобались ось такі кози.

Їх багато і кожна унікальна та особлива, не подібна до іншої.

Вони сподобалися всій моїй сімʼї, ми довго стояли коло них, вибираючи яка ж кому подобається найбільше.

Також мене здивували ось ці кукурудзяні лялечки.
Я не бачила, до цього моменту аналогічних.

Про соломʼяного бичка, я взагалі мовчу)
Тому що й так видно, що він красень.

А які там баранці :)

image.jpeg

Такі як хмаринки. А на шиї у них дзвіночки :) щоб не загубилися. Це так мило ☺️

Ще є ось такі статуї

image.jpeg

Теж невідомо що це. Але гарно. ☺️

Далі просто додам фотографій. В цьому дописі не буде зброї і всього, що асоціюється з Богданом Хмельницьким, можливо я зроблю це в іншому, зараз просто хочеться показати те, що сподобалося мені як жінці ))

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Тут можна знайти півника :) ⤵️

image.jpeg

Мабуть поки все.
Всім гарного дня 🌈

Sort:  
 2 months ago 

Вав. Скльки фото. Ого-го!!!

Шокувала так шокувала. Не очікував поачити такої великої кількості фотографій. Знаєш зо саме цікаве. Я також їхдив в резиденцію Хмельницького, що в Суботові, і 90% того що ти показуєш я не пригадую... Оце таки так...

Чи це якась інша резиденія?

 2 months ago 

Це Чигирин.
Ти казав, що ти до нього не доїхав.
На скільки я памʼятаю.
Надіюсь ти не переплутав «резиденцію Б.Х» з «Диким хутором» у Суботові.
Тоді, я точно не повірю, що ти не вживаєш алкоголь 😂😆

 2 months ago 

Не не переплутав. Їх виявляється 2. І обидві резиденції.. Ох уж цих резиденцій, я і подумати не міг, що в нього їх було стільки

Я був у цій - https://drymba.com/uk/1035658-fortetsya-rezydentsiya-khmelnytskoho

 2 months ago 

Стільки разів була в навколоСуботівських локаціях не бачила такої 😳
Ми брали постійно з собою приятеля, замість навігатору 😅, який розуміється на Суботові, він про колодязь розказав, варенуху випити з ним змусив, не один раз, а про резиденцію ми й не чули. Руки в боки, попадеться він мені отримає наганяй. 😂😂😂

 2 months ago 

Ми брали постійно з собою приятеля, замість навігатору 😅, який розуміється на Суботові, він про колодязь розказав, варенуху випити з ним змусив, не один раз, а про резиденцію ми й не чули.

Отак от довіряти людині яка змушує пити з нею варенуху. Мені від одної назви вже не стає не ок

 2 months ago 

Смак враховуючи градуси високі був на диво приємний. Тому він і хотів щоб я спробувала.

 2 months ago 

для справки, Дикий хутір в середині виглядає ось так -
image.png

Там можна випити і поїсти)))

В дворі ось такий пейзаж.

image.png

 2 months ago 

Це той що біля дуба Залізняка? Я чогось подіного не пригадую, значить ми точно були в різних резиденціях. От і понастроїли, не розберешься...

 2 months ago 

Це готельно-ресторанний комплекс.
То жарт такий був.
Типу ти переплутав з закладом де наливають ;)

 2 months ago 

Хіба я тобі щось погане робив, що ти ось так на ді мною жартуєш???

Крім того, що трохи перебираю із жартами я ніби сама бусінка...

Хоч до рани прекладай...

 2 months ago 

То всього лиш жарт. Просто крім цього закладу інших асоціацій не було.
Тому… пожартувала.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.032
BTC 59241.40
ETH 2525.12
USDT 1.00
SBD 2.47