Прогулянка та вечір без світлаsteemCreated with Sketch.

in Ukraine on Steemlast year

20221106_173624.jpg

Добрий вечір! Пишу пізно через те, що ввечері не було світла. Давайте по порядку, як мій день проходив. Ранок почався на початку дев'ятої, сніданок, кава і на ппрогулянка. Сьогодні я мала день закупівель. Закінчилися практично всі крупи. І треба було купити, а то в стрічках новин. Пишуть, що зима буде важкою, і по можливості закуповуватися товарами. У яких термін придатності є довгостроковим. Так як рашіська нація, б'є по інфраструктурі. Часто вимикають світло, а сьогодні зовсім сума зійшли. Вже підірвали залізницю, але в мій район був чутний вибух лише. Можливо, з транспортом буде нелегко, якщо зберешся поїхати до центру міста. І так після закупівель, одразу додому. А то вийшло покупок, аж на два пакети, з ними довго не погуляєш.

FB_IMG_1666713527602.jpg

Та й погода недолуга. Вже як удома були, розклали всі покупки по шафах. І можна відпочити, син дивився мультфільми, я читала новини. Потім серіал дивилася, напередодні мені подружка скинула назву серіалу. Досить хороший. Мій батько в гаражі був, по обіді додому прийшов. І то якщо не посилка, яку напередодні замовляв. І сьогодні її треба було забирати. Замовляв штучне волосся різного кольору. Він щось з ними там робить, крутить гачки та листочки. Займається виробами, зрозуміла лише одне, що це йому треба для риболовлі.

Сьогодні я якось не підозрюючи, що світло вимикать будуть, і тут близько 5 вечора. Все ж вимкнули, вчора ввечері чекала відключення світла. А він був, сьогодні на тобі вимкнули. Сиділи з ліхтариком та свічками. Уде перед 9 вечора увімкнули. Сенс так, якщо б вимикати то тоді. Увечері, а то часто дивлюся що вночі багато хто світло горить.

FB_IMG_1666432530801.jpg

Люди не розуміють що треба заощаджувати, тим більше що комендантська година. Щоб запам'ятали люди, що зараз світломаскування треба. Це вже кожної людини справа, але моя думка така. Після публікації, відпочиватиму, завтра рано вставати на навчання.

Sort:  
 last year 

У нас свято - два дні не відключають світло!!!)))

 last year 

В нас було нормально. Раз тільки відключали на сутки. Потім все добре було, і через сутки знову відключили на пару часів

 last year 

А кошеня яке гарне на прев'ю.

 last year 

Чим то на твого схожий, тільки малий ще

 last year 

Та ні, мій з біленькими плямами на хуторі, а цей полосатик

 last year 

це калина на фото?

 last year 

5QqP4NVdsPNcDeePyfoZLTLv8efTACU5P6GADTBgMgfXR86cXnAReaMqvt6RTKmEFp5MLrgZGqCdrYprvb7JPXoSMDo8eS3Udcyh3xYmEhrJbozsroMk9rfbHHkUwieynbezK9yox7ctNmWAX1Urw65YpPaH1FKGWv6tSDMmv4KgYs3RKytAvxQKsaEsHNCsbum8RUZyPgbj.png

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 63202.55
ETH 3085.17
USDT 1.00
SBD 3.85